IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Разминахме ли се с голяма трагедия заради пожара на "Струма"?


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Стоманобетонът не гори. Този как е успял- не знам.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Но предвид това, че АМ Струма вече беше ремонтирана за произволни дефекти, как да повярваме, че тия колони са построени качествено? В никакъв случай не казвам, че собственикът няма вина, естествено че има. Обаче ми звучи несериозно да си искат парите за ремонта от него, при положение, че всички по веригата сигурно са взимали подкупи, за да го оставят да си прави каквото поиска.Не може институциите и "експертите" винаги да са невинни,накрая ще стане някаква голяма трагедия и кой ще върне животите
отговор Сигнализирай
22
@25
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Дървото гори при 300С и стига 1100С, магистралите обикновено пресичат полета и гористи местности. Ако бетонът не може да издържи тия температури, това би значело че всеки виадукт трябва да е със 100м около него постоянно чисти. В който случай, всички по веригата наистина са за затвор, защото това е чудовищна безотговорност. И АПИ, дето сега се правят на ощипани, са най-отговорни, защото те са длъжни да знаят и изискват условията за безопастност на магистралите си.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Може би някой специалист трябва да ни обясни как точно се проектират тия колони, защото ми се вижда логично топлинното разширение да е предвидено в конструкцията. Чета в един сайт, че за промяна в 38С, 30см цимент се разширяват с около 2см. Т.е. дори при съвсем нормална експлоатация, тая колона ще се разширява и свива с по 3-4-5см (не знам точно колко е дебела). Т.е. това трябва да е предвидено. Т.е. тия отчупени парчета бетон не би трябвало изобщо да ги има.
отговор Сигнализирай
20
Зозо
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
бате бойко е велик и че живее винаги и много магистрали че построй
отговор Сигнализирай
19
СТРАНДЖАТА
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
БОЙКО СТРОИ МАГИСТРАЛИТЕ НЕ ГИ ОХРАНЯВА МРЪСНИ КОМУНИСТИ
отговор Сигнализирай
18
@19
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Може и да стигнат 1200 градуса, в затворено помещение. В случая говорим за отворено пространство, не би трябвало изобщо да се стига до такова горене, защото газовете би трябвало да се разпръскват, а не да се струпват. А и според новините, става въпрос за чували с лекарства. Които не би трябвало изобщо да се палят лесно, освен ако не са умишлено запалени с нещо, за да се вдигне температурата достатъчно. Много е странна тая история. Но при всички случаи, бетона не би трябвало да прави така.
отговор Сигнализирай
17
Кметът на Дупница
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Е от ГЕРБ. За два мандата съсипа града. Интересува го единствено личната му далавера.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
С нищо не сме се разминали. Рано или късно с това безхаберие ще се случи страшна трагедия, но пак няма да има виновни.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
И забележете, тая магистрала е строена с европейски пари. 1) някой е откраднал парите и не е вложил необходимото качество материали (защото магистралите пресичат полета, те трябва да могат да издържат пожари, както и амплитуди от по +70С/--50С). 2) някой е позволил да се използва пространството под моста, което е ОТЧУЖДЕНО, т.е. държавна собственост 3) някое е позволил да се складират лесно-запалими и лошо-горящи материали под критична инфраструктура.Давате ли си сметка колко хора са за затвора?
отговор Сигнализирай
Новини