IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Блокирани, без информация, вода или храна: Одисея с БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Б.Б.
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Като се блъсне човек на жп линията по закон се чакат следователи от полицията, колкото и кристален да е случаят. Щом е бил труднопроходим районът на инцидента какви удобства се търсят. Няма вода и плюскане и няма как да има. Не сервитьор си е изкълчил крак, а ВЛАК е сгазил някой. А 1 км е твърде малко разстояние, за да се търси евтина сензацийка
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
След като пътувах с всички възможни транспорти в Англия разбрах ,че всъщност нашия транспорт и обслужване съвсем не са лоши , а метрото ни ..е на светлинни години напред. А ако добавиме и съотношениено цена /качество + факта че ние свободно си оплюваме тука ,а там просто не смеят ..Еееех, Живот!ОК, не ме е еня за там изобщо . Тук обаче просто трябва да се инвестира умно в подновяване и да се ползват ЕС фондовете.
отговор Сигнализирай
13
да ти писне
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До СтаматНа автобусите слагат допълнителни седалки от лакомия. Пътниците са с десетина повече от отколкото е в одобрения тип за съответното ППС. Кошмарно - пътуваш във фетална поза но 6-7 часа, ако няма ПТП някъде. Шофьорите - уморени и кисели.БДЖ-то - друга бира, смрад и ужас, ежедневни инциденти.БДЖ-то умишлено са го за е бали, защото е много силно лобито на автобусните превозвачи.Мрънкат за опазване на природата, за задръствания по пътищата, а зорлем те карат да се качиш на личната кола.
отговор Сигнализирай
12
Az
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Аз пък си ползвам бдж редовно и ми харесва цената спрямо качеството. Смятам, че всеки е длъжен да си предвиди вода и храна за пътя и да съобрази, че аварии се случват. Ами човек е починал, проявете малко разбиране.
отговор Сигнализирай
11
Стамат
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Крайно време е за европойска директива за сухопътен превоз на пътници. Автобусите и влаковете (в едната си част) са в окаяно състояние и фирми правят сериозни пари, без никаква инвестиция. Разписанията са само пожелатални, условията за пътуване - средновековни. Да имат право пътниците на компенсация, както при самолетния транспорт, и ще видите как всичко ще се оправи.
отговор Сигнализирай
10
А бе ей!
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
БДЖ да не е хотел! Ало-у!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Аз ли нещо не разбирам??? Създали са организация за превозването, която не се е реализирала. Това оправдание ли е? Какво точно са създали?
отговор Сигнализирай
8
шматка
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Тук е редно да се зададе въпроса:Нужно ли е да се задържа влак при такъв инцидент и какво точно са разследвали.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Бойчето И като я дочакахме, изпуснахме влака ..... най-ефикасния сухоземен транспорт.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Така ще е докато има мафия на автобусните превозвачи. В много държави в Европа не се издават лицензии за автобусни превози между две населени места, в които има ЖП гари . Така автобусът от София до Китен, например, няма да има възможност да качва пътници в градовете по трасето, където има гари и спират влакове. Който иска да пътува между с обществен транспорт между две населени места, в които има гари, задължително ще ползва ЖП. Така ще има пари и за железниците и пътуването ще е бързо и приятно
отговор Сигнализирай
Новини