IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ: Жертваме графика, за да няма инциденти


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Няма значение, че липсва подвижен и тягов състав. Важно е шефчетата да получават бонуси и премии. За премии и бонуси отиват толкова пари, колкото да се купи поне един локомотив годишно.
отговор Сигнализирай
11
Вуйчо
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Най-голямата ирония си остава това как чакат по един час на гарата при смяната на часа.
отговор Сигнализирай
10
Вуйчо
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен номер 5Е, айде сега чак да се разпаднат няма, плюс това цените на билетите са скромни. Например София - Пазарджик е около 7 лева. Който има кола, да си се вози с нея , влаковете са за бедняците.
отговор Сигнализирай
9
Старият машинист
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До timПо времето на СОЦА основният начин за придвижване бяха влаковете. Леките коли бяха малко, а междуградските и междуселските автобуси возеха само до най-близката гара. Между София-Банкя на всеки 30 минути пътуваха 36 чифта влакове от 5 сутринта до 23 ч вечерта. Имаше пътници.Железницата беше държавен приоритет и се субсидираше. Директорите на заводи и комбинати бяха длъжни да ползват ЖП транспорт за доставка на материали и пласиране на продукцията.БДЖ беше "държава в държавата".
отговор Сигнализирай
8
истина е
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
На запад като нашите влакове и вагони ,за животни няма да ги пуснат !
отговор Сигнализирай
7
Бай Иван
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
От некадърници какво очакваш
отговор Сигнализирай
6
tim
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Едно време имаше и локомотиви и стократно повече влакове от сега както и нямаше нито една закрита линия и влак но в сегашна България има 10 влака и тях не може да поддържаме както трябва
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Работил съм като машинист 20 години по голяма тррагедия на БДЖ от тази в момента никога не съм виждал. Морално и материално остаряла техника неадекватно ръководство което краде като за последно. Да дрънкат по релсите 35 годишни вагони и 40 годишни локомотиви това е равносилно на убииство на пътници. Кои са тези смелчаци които си рискуват живота и се качват на вагони които всеки момент ще се разпаднат на релсите.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Кога ли са спазвали графика, та да го жертват сега
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Инцидентите, които се случват по трасета и гари достигат до 40-50 на месечна база..............значи, горе- долу по 2 на ден ???
отговор Сигнализирай
Новини