IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Започват масовите проверки за колите замърсители


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

96
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Много ми е интересно хората защитаващи бензиновите автомобили, дали осъзнават, че най-опасни са токсичните газове, при които няма цвят и мирис? Това, че при дизеловите мирише, не означава, че са по-опасни. При това при фините прахови частици съвременните бензинови и дизелови автомобили замърсяват еднакво. В България колите не са проблем, проблем са печките, които замърсяват с ФПЧ десетки и стотици пъти повече от колите.
отговор Сигнализирай
95
Евростандарт
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Евро 5 и 6Норми за фини прахови частици за всички подкатегории за леки и товарни автомобили до 3,5 тонаБензинови - 0,005 г/кмДизелови - 0,005 г/кмЧетете бе!
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Много ми е интересно хората защитаващи дизелите с противогаз ли ходят по улиците или изпитват усещането, че са безсмъртни. Не са. Това че не виждаш какво дишаш, не го прави по-здравословно. ФПЧ водят доказано да повишен риск от астма, пневмония и всякакви други белодробни смради, от там и убиват сърцата. Дизелът не е мислен да е чист и съответно не е. Ако ще се правят проверки, те трябва да са на една норма, не на различни. Не димящия камион да бъде пускан, щото бил в отделна графа и е ок. Не е.
отговор Сигнализирай
93
До 94
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
А за РАН и др. въглеводороди чувал ли си? А финните прахови частици - фракции 10 до 2.5? И докато при първите нещата между дизелите и бензиновите без катализатор са на ***, тъй като списъкът с включените в горивата е дълъг, то при отделяните на ФПЧ дизелът няма стигане.Но пак ни плакнат и хлъзгат в удобната посока. Защо през всичките тия години никой не отваря въпрос за качеството на горивото, което ползваме. Образно казано, колите са своеобразен вид печки с екстри, но цапащото е горивото
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Вечерно време защо не тръгнат из кварталите където има къщи да видят какво чудо невиждано е. Пушека от печките става мъгла и не се диша. По времето на бай Тошо всички се греехме с Ток по къщите. Но по негово време тока беше 1,5 ст. за киловат и нямаше такса за пренос превоз. А сега реват че въздуха бил мръсен ама никой не намалява цената на тока обаче колите им били виновни за мръсният въздух. Ало сеяндурката от Самоков бегай си на село да дишаш чист въздух заедно с твоите сеяндури.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Нормите за бензиновите и дизеловите коли показват, че освен с азотен диоксид, дизеловите коли с нищо друго не замърсяват повече от бензиновите коли. Азотният диоксид е проблем в градове с интензивен автомобилен трафик, какъвто в България няма. Примерно в София трафикът трява да е 22 пъти по-интензивен, за да може азотният диоксид от колите да стане проблем.
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Вчера казаха, че за дизелите, нормите били по-високи отколкото за бензиновите коли. И защо? Ако мога да попитам? За белия дроб има ли значение дали диша мърсотии от дизели или от бензинови коли? И като започнеш с това изречение, разбираш че цялата тази проверка е една пълна безмислица. Колкото да посъберат парички и да намалят евентуално количеството коли. Но не на принципа коя е най-замърсявща, защото най-замърсяващите са дизели, а нормите за тях са нарочно по-високи. Ми супер, браво.
отговор Сигнализирай
89
До 91
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Зависи от количеството СО2. То трябва да е в определени граници, а сега сме ги превишили и си има глобални последици. Автомобилите на Земята генерират 10% от новосъздаденият СО2, което не е малко, при това огромната част от него идва от бензиновите коли.
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
"...бензиновите коли като цяло замърсяват повече от дизеловите, например със СО2 с 73% повече..."Спрете да се подвеждате. CO2 не е замърсяване. Дишаш - отделяш CO2. Пръднеш - отделяш и CO2, и метан. Това е естествен процес. Ти какво мислиш, че ползват растенията? CO2, много ясно! Растенията могат и без кислород в общи линии, стига да имат CO2. Ако прекалим с CO2, ще имаме ЖУНГЛА. Имаме ли ЖУНГЛА? Не, имаме обезлесяване!
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До АнонименМного ми е забавно - аз като съм с два хауспуха, къде ще мерят?....Требе кинти да се усвояват, не е важен резултата!
отговор Сигнализирай
Новини