IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Отказват рекламация при онлайн покупка. Защо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Проблемът е двустранен: от една страна в България се купува яко от Китай и всякакви съмнителни места, на които бизнеса им е да намират евтинджоса и да го продават. Самите стоки не са качествени и това си личи по цената, но *** иска хем много евтино, хем много хубаво. Някои уцелват, повечето не и после реват.От друга страна, *** обича да ползва някои работи, или да отваря, разглобява и пр. и след това, опаааа, *** то счупено.Аз пазарувам от надеждни онлайн магазини и с тях няма проблем.
отговор Сигнализирай
16
pfuuuu
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Случая го показваха по нова, като в случая от комисията са прави. Купувача също има да прочете общи условия преди да купува дистанционно и там би трябвало да се види, че стоката може да я огледаш поне физически при получаването от куриера. После е много спорно кой е счупил стоката. А примерно радиатор за кола има изискване за монтаж в автосервиз за да е валидна гаранцията.
отговор Сигнализирай
15
някоя
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Затова се купува онлайн с чуждестранна карта,а след това пишете на банката издател за възникналите проблеми. Те ще упражнят правото ви на рекламация/chargeback. В България вътрешните жалби не са по смисъла на международните оспорвания,а когато има медиатор като Виза или Мастъркард търговците нямат избор. Ако е основателна вашата рекламация,то ще я приемат и върнат парите.
отговор Сигнализирай
14
АнонимеН
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
ИЗОБЩО НЕ Е ВЯРНО!!!!ЗАВИСИ ОТ КОГО КУПУВАНЕ!!!ПРИМЕРНО АЗ 3 ПЪТИ ВРЪЩАХ РАЗЛИЧНИ КОЛОНКИ ДОКАТО НЕ СИ ХАРЕСАХ И 3-ТЕ ПЪТИ МИ ГИ ПРИЕХА!!!ИЗВОДА Е КУПУВАЙТЕ ОТ ТАКИВА КОИТО ИМАТ ИМЕ В БИЗНЕСА!!!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Тия от тая комисия само глупости говорят и защитават търговците а не потребителите
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До АзВъв физическите магазини избора откъм стоки е ограничен.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Има неща, които не могат да се тестват в офиса на куриера. Това с тестването не е удобно. Поръчвал съм лаптоп без инсталирана ОС и няма как мога да разбера дали работи добре или не след, като го включа. В този магазин от който направих поръчката предлагаха 14 дневен срок в който ако искам мога да го върна. Така е най-добре.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До hasanМани мани, от китайци напоследък може и да прихванеш някой корона вайрус в покупката...кой знае колко плюят вътре?
отговор Сигнализирай
9
Е мека
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Затова и не пазарувам онлайн!Око да види, ръка да пипне, обувка се мери, прахосмукачка се включва, телевизор се гледа, тоалетна хартия - как да купиш, без да си почувствал мекотата и?!
отговор Сигнализирай
8
hasan
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Трябва да си луд, да си купиш от български или китайски онлайн търгаши.
отговор Сигнализирай
Новини