Към кого и къде да се оплача за паркирането до гаражите.имаме гараж срещу гараж,ние до като изкараме колата от гаража с голям зор и мъки, заради някой си който не разбира че не се паркира срещу гараж.а човека от среща посмъртно не може да си изкара колата защото винаги има паркирана кола до гаража му.
отговорСигнализирай
30
Анонимен преди 4 години
24
29 Разходих се в Швеция, Норвегия, Дания, дори в Барселона всичко е широко. Изключение правят френските исторически части, там е все едно да искаш да паркираш в Етъра. Не фантазирай, а помисли преди да пишеш.
отговорСигнализирай
29
Анонимен преди 4 години
33
А гаражите станаха златарски ателиета и бакалии. Нямало къде да гарират.
отговорСигнализирай
28
Анонимен преди 4 години
42
Паркингите се обърнаха на фризьорски салони и кръчмета. Рентиерите сега реват за "нагло паркиране" пред същите салончета и кръчмета.
отговорСигнализирай
27
Анонимен преди 4 години
84
Разходете се с гоогле мапс из градовете в Западна Европа да видите как всяко възможно за паркиране място са го направили на паркомясто. Вижте как зелените площи между сградите са орязани, за да има повече паркоместа. Разходете се и по улиците и вижте как са направили паркирането. Отделно, че са си направили много закрити паркинги. Проблемът в България са некадърните и корумпирани управляващи, а не хората, които няма къде да паркират.
отговорСигнализирай
26
Анонимен преди 4 години
20
А терени и за паркоместа имаше но ги застроиха. Начинът сега е обратно, отчуждаване и даже събаряне на разните полузаконно застроени терени. Няма накъде повече да вземаш от тротоара и междужилищното пространство. Хората и без това вече слизат на улицата за да се разминат.
отговорСигнализирай
25
Анонимен преди 4 години
25
Теснотията е характерна за ориента и индия. Като почнеш от бит пазарите, минеш през кварталните търгаши и прекупвачи с преместваемите обекти, разните кръчми и кафенца на брадчеда на кмета и стигнеш до настроените кооперации в зелени зони и дори детски площадки и игрища на фирмата на общинският съветник с подкуп за разрешително от главния архитект и сие.
отговорСигнализирай
24
Анонимен преди 4 години
25
Истината, личи ти че си ***. Тролиш по тема да намалим тротоарите, пък я някой ти се върже. Проблемът е и в такива като теб, които откланят вниманието. В западната ти европа булевардите пешеходните зони фонтаните зелените площи и улиците са широки и не са заграбени. Тесни са само историческите места.
отговорСигнализирай
23
Истината преди 4 години
72
В Западна Европа преди години паркираха по същия начин - по тротоари и зелени площи, но там ги направиха на паркоместа, а не както е в България, глоби и някакви реват спазвайте правилата, а то е невъзможно. В България автомобилите на човек от населението са доста по-малко от броя им в Западна Европа, но за онези 80% изглеждат повече и много.
отговорСигнализирай
22
Анонимен преди 4 години
31
Като видях снимката веднага познах червено-бялата панелка в Хаджи Димитър. Там живееше едно гадже - Илияна, много арна беше, но качи килата.
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години
преди 4 години