IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Управител на хотел заплашва клиенти след негативен отзив


Обратно в новината

Коментари Коментари

2
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 79 Не харесвам 6
Миналото лято резервирам хотел в Созопол.Води се ал инклузив.За закуска вмирисана баничка и вкиснат айрян.Е аз такъв ал инклузив за пръв път видях в живота ми.Е нямям много опит,ходил съм само до Турция,Гърция,Хърватия,Испания,Албания.На Малдивите не съм ходил,може и там така да е инклузива.
отговор Сигнализирай
1
И.Б.
преди 4 години
Харесвам 54 Не харесвам 1
След прочита на тази статия ме сполети усещането за déja vu, т.е. за вече видяното, в случая за вече изживяното. Едно е да си собственик на хотел, друго е да имаш опит в обслужването на клиенти.
отговор Сигнализирай
Новини