IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Магистралите ни - най-скъпи в Европа, но и най-опасни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

87
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До 98:Ти явно от село не излизаш или си много захлупен и доста простоватичък
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
До 91:Това е нормалната цена на магистрала в цяла Европа. Има доста матеряли публикувани в нета, 6-8 млн е истинската цена. Тук е малко по малко мисля или така е поне обявена НО ако е 5 млн то открадват 2 млн евро на км и започват с тънки покрития, пестят матеряли, чакъла не отговаря на нивото необходимо за под настилката да носи асфалта и така.Цяла Европа ще се оправи, само ние не, никога
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Един е радев и премъдър е той другото е ала бала слушайте го герберюги за да сте напътени..
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Ако аутобаните ни са скъпи колкото в Европа щяхме още да ходиме до морето за 10 часа с разбити полуоски, а сега често съобщават за превишена скорост от 180 км. по "опасната" магистрала "Тракия" !Русофилски хибридки, защо не кажете, че България има повече аутобани от целокупния руски Гулаг заедно с Крим !?
отговор Сигнализирай
83
Питащ
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Ало Боко, какво ще се изходиш по въпроса със строителството на магистралите? Хвали се сега, че си построил магистрали-убийци! Как една Турция 30 години не ремонтира магистралите си към Анадола! Само поддържане на канавки и зелени площи! Там можеш да видиш работници на десетки километри от населени места как събират случайни *** от канавките и зелените площи по, които има често и цветя! Най-голям "кяр" /гювеч/ е строителство на магистрали! 1 см. по тънък асфалт-милиони печалба...!
отговор Сигнализирай
82
Sichtpunkt
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Ако ще говорим за соца то има много да се приказва, но само ще споделя, че шоколадовите яйца и тоблероните (които сега се срещат дори в селската бакалия) бяха само за богоизбраните,т.ест. за тези които имаха западна валута!
отговор Сигнализирай
81
Мишо
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Повечето автомагистрали и големи инфраструктурни проекти се строят от фирма ГлавБолгарстрой -доказана с проектите си извън България. Когато не знаете, как се формира цената защо се слага по-висока надценка на проект , който трае минимум 5 години, за които се сменят правителства, спират се проекти и т.н., не давайте оценка просто. Отделно, че тези пътища се строят и под европейски надзор. При малките рмеонти и малките участъци в общините, заминават много пари, защото там контрол почти няма.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До 84:Те и тук по проект имат дренажи, че даже по няколко и слоя трябва да е 10см но всъщност е 6см...Действителността не отговаря на проектите, същото е със стройтелството на блоковете. Масово не отговарят на плановете и се пестят матеряли. След година всичко започва да се разпада а да не говорим ако има заметресение че тогава ще падат като домина
отговор Сигнализирай
79
до вдлъбнат
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Говоря за снимката с кюлчетата и пачките, не за нещо друго. Не виждам проблем да имам пистолет, нито да се напия и да нарека някой от НС П..КА. Ти като се напиеш след работа сигурно рецитираш стихове, а? Големи моралисти се извъдихте.
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Ето една малка съпоставка със Сърбия, страна със същите показатели като нашите! Отсечката от Коридор-10Pojate-Preljina дълга 112 километра,цена на строителство 745 милиона ? или около 6.5 милиона на километър!
отговор Сигнализирай
Новини