IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Започва ремонт на АМ "Тракия" между Оризово и Стара Загора


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Спиро
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Един път пише между Оризово и Стара Загора, после между Белозем и Оризово, хайде да се разберете какво ще ремонтирате. Наредени са така: Белозем - Оризово - Стара Загора
отговор Сигнализирай
21
ПроСоТо
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
пътя от Пазарджик до Пловдив-36 км,е строен от германците през 1939-та..Ремонтираха го едва преди месец,макар че изобщо не беше за ремонт...та така с "ремонтите" и най-вече с "УСВОЯВАНЕТО"..
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Този път е олицетворение на идиотщината която цари в нашата страна.Значи в Европа пътните техници и хората които опрерират с тези машини могат да взима по 5-6 000 евра месечно да осигуряват качество и количество на материалите и да излизат на печалба. А ние плащаме същите пари за проектите обаче плащаме на 5 човека от малцинството с лопати 20 пъти по евтино заплатени и даже и от материали пестят ,че и гаранция не искат да дават.Това е лакомия в космически измерения.Тези са за чистене.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
За пореден път 100000 ремонт на бижуто на дон Тиквун.
отговор Сигнализирай
18
Въпрос
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Значи от данъците се отделяха пари за поддръжка на пътища обаче понеже не стигат решиха да събират винетни такси като има над 4000 000 автомобила това са 400 000 000 годишно като не броим тежкотоварните и преминаващите.Всички нови пътища се строят по евро проекти.Е къде са тези пари господа? Така ли тези 400 000 000 годишно не стигат за ремонти ?
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Сега без обществена поръчка за 3 месеца ще изсипят пари повече отколкото когато е построена и но сега няма да се строят големи съоръжения, мостове и детелини. Непрозрачното харчене през държавната фирма, целящо заобикаляне на обществените поръчки поражда основателни съмнения за корупционни схеми
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Този участък го строиха батко и братко по времето на Станишката ... Еи така,да се знае!
отговор Сигнализирай
15
Положението
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
С тази липса на основа и един метър асфалт да сложат пак същото.Така е като строят с пръст ,че по евтино и материала и разхода по превозването.Това се случва когато проектите са реализирани на принципа бране на череши тоест две в устата една в кофата.И защо не гласуват един закон като са такива тарикати гаранцията за пътя да е 20 години ?В крайна сметка това е път не е кашкавал.Какви са тези 3-5 години.Сладки са държавните парички но трябва и отговорност като предоставяш ''качество'' .
отговор Сигнализирай
14
LosHo
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
За п-щето на Доган - ТЕЦ Варна, много лесно разписаха 240 милиона, но за "лятна магистрала Тракия" чак сега се сетиха
отговор Сигнализирай
13
ЛоШо
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Пак много издържа. Във Варна ни правят улици и булеварди, които се развалят на втория месец.
отговор Сигнализирай
Новини