IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Първият изцяло обновен локомотив на БДЖ вече е на линия


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Инкогнито
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До този дето не разбира от самолети. Хей Смотльо ти изобщо служил ли си. Две години бях във Ввс, миг 21 от 58 година. Ти ли ще ми говориш за самолети бе *** такъв. Най големия завод за ремонт на вагони в Европа се намира в България в момента. Правят се колела и оси за цял свят. Синът ми работи в него. Ти си един комунистически ***
отговор Сигнализирай
29
Георги
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Всичко е добре, но не съвсем. Когато вали, вътре в машинното отделение на локомотива тече. Не знам колко струва ремонта, но явно е " мижай , да те лъжем" работата. Локомотива пристигна в България на 28.12.2020г. Днес се появи снимка в жп групите, на която ясно се вижда как тече вътре в локомотива, от дъждовете които валят от няколко дена.
отговор Сигнализирай
28
Бай Баяни
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Чехите и словаците са бели хора, запазиха заводите си. Казва тук един. Но не казва, че след демократичните промени в Чехословакия прехода направиха първите години демократични правителства, а у нас от първите седем- шест години управляваха червените кхмери и ошушкаха страната ни като марокански скакалци.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Шкодите се оказаха страшно здрави машини, предвид инфраструктурата, по която се движат.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До ШОКПрави и ти бе.Кой ти пречи?С нещо да си помогнал?Освен с мрънкането си?
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен 11То така или иначе няма никой да се вози на БДЖ щото тия дето искат да се возят искат евтино.Евтина железница в Европа няма.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До AzХубави, хубави, колко да са хубави?Като за текезесари от 70-те години ставаха.Ама като за Европа?
отговор Сигнализирай
23
Рая
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Комунистите разчитаха на локомотивите от Живкововреме,като ги смятаха за вечни,съсипаха БДЖ като я вкараха в дългове и забележете никакни ремонти и подновяване на локомотивния парк,за да дойдат по-добри от тях и към днешно време да предприемат нещо смислено за да не убият или закрият локомотивното депо.С такива червени некадърници държавата не може да се управлява ,защото мързелуват и не мислят за работа ,а за кражби.
отговор Сигнализирай
22
До анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Имахме локомотиви при социализма,всичко ремонтирахме, дойде демокрацията. Правителства на социалистите извършиха прехода, крадяха като за последно,после оня със сините венци и той рушеше и крадеше и така 20 годинки и дойде Бойко, ремонтира 20 локомотиви не пипани 30-40 години, но тези червените кхмери и техните производни озверели от глад, ревнаха "мутра", "корупция" , застой. Не знам това не е ли гьонсуратлък?
отговор Сигнализирай
21
Az
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До анонименВ Дряново правеха хубави вагони!
отговор Сигнализирай
Новини