IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще стане ли Враца столица на автомобилната индустрия?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Ха-ха гладна кокошка просо сънува! Каква автомобилна индустрия ви тресе бе фантазьори кой ще работи, ония *** ли или чалга поколението те дори не знаят на коя страна се завиват гайките. Най-много да сглобяват второстепенно оборудване на ишлеме както в "Костал" в Пазарджик.
отговор Сигнализирай
29
Мнение
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Абе то ясно че няма как тука да се произвеждат автомобили,камо ли чак индустрия...но предвид увеличаващото се население на тиквария --(индийци),да пробват с производството на каруци!С гумени колелета най добре че нощем брачедите да се придвижват безшумно по нивя,полета и гори!
отговор Сигнализирай
28
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
А какво се случва с АЕЦ Белене? Всъщност? Нали руснаците казаха че няма проблем да поемат изцяло проекта ? От Китай също има интерес. А ? Какво се случва ?
отговор Сигнализирай
27
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
По време на разговор между министерството на транспорта и Alfa bus август 2019г стана ясно, че китайският производител проучва пазара на България и има голям интерес от изграждането на завод, не само за асемблиране на автобуси, но и за производство на техните батерии, които да намерят пазарна ниша както у нас, така и в страните от Европейския съюз.
отговор Сигнализирай
26
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Основните предложения са три. Да се рефинансират старите задължения на "Холдинг БДЖ" в размер на 130 млн. евро. Второто предложение е да се финансира доставката на нови електрически и дизелови мотрисни влакове в размер на 170 млн. евро. Третото е да се инвестира в нов завод за асемблиране на електрически и дизелови мотрисни влакове в България.
отговор Сигнализирай
25
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Март 2017, "министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Христо Алексиев получи официално инвестиционно намерение от най-големия производител за железопътен подвижен състав в света. То беше връчено от представители на Китайската корпорация за железопътен подвижен състав (CRRC, China Railway Rolling Stock Corporation), която е и един от най-големите индустриални концерни в световен мащаб"
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До ГосТ"Когато поискаха да оправят железницата"Кога е било това празноглавецо?
отговор Сигнализирай
23
House M.D.
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
От статията не става ясно дали ще се произвежда Майбах или Фантом.
отговор Сигнализирай
22
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Във връзка с климатичните промени, баце заложи на американските въглищни централи и строежа на магистрали и автобусните превозвачи на доганя, а отряза руския реактор и предложенията на Китай за железницата и завод за електробуси. Чудя се как най хубавите два локомотива на цялата Вселена не са немски дизеляци...
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
С изграждането на пътя от София до Видин се очаква софиянци масово да тръгнат да работят във Видин, а не обратното.))))
отговор Сигнализирай
Новини