IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Туристическият бранш иска нова рекламна стратегия за лятото


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Може ли кафе и кола да струват 8 лв. - може, разбира се. Нали трябва да се тагнеш, да ти завиждат, че си богат - а има ли по-подходящо място от Черноморието? Спомнете си картофките от мидената ферма до Каварна... Гърция е за бедните - фрапе, бутилка вода, шезлонг и чадър на първа линия за 6 евро.Въпреки че през ден имаше оплаквания от прецакани българи, това не спря желаещите да пробват късмета си на нашето море.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ама не връщат парите на хората , дето ги задържат от март миналата година! Пък сега искали...на баба си..хурката!
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Лятото като останат задължителните тестове за пътуване и цените на самолетните билети скочат до небето, ще гледаме туриъм през крив макарон.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
...защо посолствата ни нямат указания за провеждането на конкретни срещи...Защото не е бил в чужбина и не е ползувал услугите на българските посолства, за да види какви тетки с какви интонации на български (не)искат да го обслужат!Скъпи сънародници извинете, но нямате и най-малката си представа, какво значи да си българин в чужбина и да бъдеш обслужван от българско посолство! Това е и една от причините българите да си отдават гражданството!
отговор Сигнализирай
26
Рекламист
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Рекламата трябва да е със спящия Премиер и отворените чекмеджета. А слогана: При нас хем се почива най-добре, хем не рискуват спестяванията си.
отговор Сигнализирай
25
Турист
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Този бранш по-добре да преосмисли цените .Така ще си направи най- добрата рекламна стратегия !
отговор Сигнализирай
24
Турист
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Каква стратегия , бе , ***, комунистически мутри ??? Та вие съсипахте цжялото Черноморие ! Когато съборите половината "кооперации"-хотели , тогава може да мислите за стратегия ! Изпрахте откраднатите пари от народа и се чудите как да крадете повече ! Е, ние ще ходим в Гърция и Турция на курорт !
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Тоя бранш да духат таратора,и без това 50% да ме лоялни ,много хора са им яли попарата
отговор Сигнализирай
22
ЯКООО!!!
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До 2025 година гърците вече ще са свалили всички ограничения за българи и от тогава вече ще ходим у гръцко и без задължителните PCR тестове!!!А още по-хубавото е, че вече ще сме приели еврото и няма да има нужда да обменяме левове!!!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Туристическия бранш иска рекламна стратегия НА КАКВО?
отговор Сигнализирай