IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ГЕРБ: Да се забранят старите коли в дните с мръсен въздух


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

153
Край
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
В България ... да забранят нещоДа бе да Тука е жунгла Тук си правил каквито искашТук властта не налага ред - тя иска само да харчи бюджета и финдоветеАма че някой кара разпаднат канцерогенник ама че ти паркирал в градинката или на тритоара -властта това не я интересува
отговор Сигнализирай
152
Екологов
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Карам стара бензинова кола... Под сто коня е. Има АГУ. Преди шест години ми изгоря бенз помпа. Смених я, карА ме три месеца и пак даде фирА. И от тогаз карам само на газ. Даже преди три години махнах и бенз резервоар. И те така до днес. Течове на масло и антифриз нема. Та питам аз запознатите... Колко ФПЧ бълва моя кошник в случая?!?
отговор Сигнализирай
151
Бойко Борисов
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Забранявам на българите да са бедни! ГЕРБ ПОБЕДА!
отговор Сигнализирай
150
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Когато в София е най-замърсено, замърсяването от печките е над 2000 пъти по-голямо от замърсяването от колите. Да спират печките, а не колите
отговор Сигнализирай
149
Факт
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Според изследване по поръчка на Столична община, ауспусите на автомобилите замърсяват с фини прахови частици около 1,5% от максимално допустимите норми. Когато през зимата има замърсяване 3 пъти над нормите, дела на колите е половин процент, а при шест пъти над нормите е четвърт от процента. В София няма друго замърсяване, което да е над нормите, даже няма и наполовина от допустимите норми. Наднормено замърсяване има само с фини прахови частици.
отговор Сигнализирай
148
До 152
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Гледаш, но не виждаш. Точно тези места, на които паркираме в нарушение, защото няма къде, там са ги асфалтирали и очертали. Затова там тротоара си е тротоар, а зелената площ си е зелена площ. Да ги направят така и в България и ще се паркира само където трябва. Разбира се и подземни платени паркинги трябват, както в нормалните държави. Просто сега лични коли имат около половината домакинства, а не 80-90%, както е в нормалните държави. Затова там имат проблем със замърсяването от колите, а ние не.
отговор Сигнализирай
147
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До НякоиА не искаш ли направо ключовете за Мерцедес Ес клас да ти връчат, щото си много 'убав?Имаше 30 години да се опиташ да се сдобиеш с нещо, което не трови целия град. Сега даже не ти забраняват да го караш, само ти казват, че ако има проблем ще трябва от време на време да се въздържаш. Радвай се, защото в големите европейски градове отдавна на пушляците са им наточили ножа, а на много места вече и направо си ги режат.
отговор Сигнализирай
146
Някои
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Тези празни кратуни, защо не вземат адекватни решения, а само прости предложения?Но толкова им е капацитета, за разлика от възнагражденията им?Защо не поразбутат гетата? Те са основният замърсител на въздуха?Защо на подпомогнат нормалните семейства да си сменят колите?Защо не глобяват реално тези, които горят ***?Клоуни с власт и медии.
отговор Сигнализирай
145
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Няма стари и нови коли. Има поддържани коли и таралясници.
отговор Сигнализирай
144
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
До До 150/151Какво казваш в социализма хем не е имало нужда и смисъл да се прави нещо, хем се се старали.Иначе, понеже и аз си спомням някъде от 78ма нататък, не знам кои улици са се мили всеки ден, но не са били тия нито в Лозенец, нито в Хладилника. Спомням си, че големите булеварди се миеха един или два пъти седмично едни Зил-ове цистерни, но тогава коли по улиците нямаше, тъй че това можеше да се прави. Сега не могат *** да съберат от паркирали коли.
отговор Сигнализирай
Новини