IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Инспекция на ремонта на АМ "Тракия" край Чирпан


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
ddd
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До ДаниелМоже би имате право, но аз имам едно свое виждане за пътищата и тяхното състояние в БГ - Това се дължи на 10 процента лошо изпълнение и 90 процента претоварени камиони. Лично съм виждал как гондоли се товарят два пъти над допуситмото. Натоварването на пътя е изчислено на 10 тона на ос, а на магистрала 12 тона (релгаменти). А кажете ми една триоска с 90 тона товар какво осово натоварване на пътя прави. Там е проблема и е адски сериозен.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Да вземат да проверяват строежите на новите жилищни блокове - качеството на бетона, хидроизолацията.Всеки купувач ходи с разузнаване да провери кой е строителя, кои са работниците, от кой бетонов възел е бетона, колко килограма на квадратен метър площ е арматурата, каква хидроизолация е поставена и дали я има въобще, имали ли влага в мазите, мазилката със солен пясък ли е, шпакловката с повишен радиационен фон ли е и какво ли не. Щото контрол няма.
отговор Сигнализирай
11
Даниел
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Имам отвратителното усещане, че проблемът в тази отсечка е в пътния насип, който вероятно не е добре уплътнен и вложените в него материали не отговарят на нормативните изисквания. Колкото и добре да го преасфалтират сега, очаквам проблема да се появи отново в определен момент.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
С една джипка ще дойде и един инспектор от Обединените бостански емирства.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
За пръв път да се прави инспекция ,покажете лицата на инспекторите да знаем после кой да съдим като се срине магистралата след 2 години.
отговор Сигнализирай
8
Д-р Исня
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Тия от еврогейския център и те са българи. Всичко се спазва по план, а след 3 години ще излезе, че пак има подменени материали и орязана дебелина. Коннтрол от българи не оочаквам,. Всичко е "СХЕМА"
отговор Сигнализирай
7
Wiko
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
А защо не накараха фирмата изпълнител, която положи първоначалния асфалт да извърши ремонта на отсечката, доката не беше изтекъл гаранционния срок.Не сега всички ние данъкоплатците да плащаме за поредния ремонт.Ще видим докога ще издържи и тази настилка...
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
" Проверката е на експерти от Европейския център за транспортни политики "Хахахах каква е ази проверка!!!Къде сега и на момента в Европа РЕМНТИРАТ АОУТОБАНИТЕ ИМ??? Къде тази НОВА ТЕХНОЛОГИЯ в Европа за СТУДЕН АСФАЛТ
отговор Сигнализирай
5
защо
преди 3 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Още в основното училище се учи за обема на водата и леда. Трамбовайте сега, асфалтирайте напролет, режете лентата май - юни и септември ще започнем ремонт на ремонта.
отговор Сигнализирай
4
Мхм
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Правилно е казала "строителството" а не "ремонта" на магистралата. Защото тя там почти наново се прави. Толкова за магистралите на онези червените дето щели да борят корупцията.
отговор Сигнализирай
Новини