IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

След дълъг ремонт: Пускат движението в тунел "Витиня"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Защо да няма аварийна лента в тунелите? Това че по вашата "магистрала" няма, не значи че не трябва да има. Просто е по-лесно да сложиш един знак 90 и да кажеш че в тунела не е магистрала, но не и по-безопасно.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До Анонимен 23В тунелите няма аварийна лента, професоре. Затова максимално разрешената скорост е 90 км/ч, като на първостепенен път, а не магистрала. И затова пред тунела имаш знак за край на магистрала, а веднага след него за начало. А с такива *** като теб по пътя тия колчета няма да издържат и седмица.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
За толкова време и пари ремонт, пластмасови колчета и светлоотразителни табели с фолио по стените на тунела?? Абе няма ли един от АПИ да е излизал извън БГ, дори и на Балканите, та да види какво означава съвременен тунел? Къде са дигиталните инфорамционните табели в тунела, предупреждавайки за мъгла, снеговалеж, силен вятър,скорост и т.н???
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
И ако тази снимка е реална, къде е аварийната лента? Колко време ще издържат пластмасовите колчета?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Господ да им е на помощ на преминаващите от там!
отговор Сигнализирай
21
До Факт
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
От Йоанина до Солун по магистралата Егнатия-Одос има 56 магистрални тунела!Дори в Албания през 2010 година пуснаха тунели с дължина 5,5 км на магистралата Тирана-Прищина и до ден днешен си изглеждат като пуснати вчера.Всичко е в подръжката.На Витиня добре изглежда, но бас ловя,че няма да има кой да се грижи за чистотата в него и след първата зима ще е непрогледен вътре.Масово и мантинелите ни са потънали под 3 пръста кир и не се вижда ни един светлоотразител!Трябва грижа за пътната безопастност!
отговор Сигнализирай
20
Антимрънкач
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 12
Мрънкачите, хайде, запретвайте ръкави и на Витиня и го направите по-добре. За 30+ години никой не направи нищо за тази държава и хора. Сега пак сте недоволни. Ами, то на крива ракета все нещо й пречи.
отговор Сигнализирай
19
Вуйчо Ваньо
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Евала Байче - голем си бе. ГолемВ тунелите тече вода, в метрото тече вода, а в язовирите иЧ.Немските инженери още се чудят как си сътворил това постижение и как километър магистрала на равен път тук, е по скъп от километър мост в Турция.Как най-скъпата магистрала в ЕС не изкарва и година без ремонт.Знаем как- търсете отговора в чекмеджето.Или пак Путин, Радев и Божков са виновни
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Това подигравка ли е? Две години ремонт и накрая едно нищо в сравнение със кой да е друг тунел в западна Европа. Нищо общо с тях, това е някаква пълна аматьорщина, висящи кабелаци, неудачно осветление, глупава маркировка.Поредните откраднати пари прехвърлени в чекмеджето.***-мо-та
отговор Сигнализирай
17
Д-р Исня
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Браво! Хвала на господин Борисов. Много хубава и качествена боя е ударил на тунела. Сигурно ни струва 3 милиарда. А в статията много подлизурско не споменават защо "През 2017 г. след инспекция на тръбата за София бе установено, че тя не отговаря на изискванията". Защото тогава в Ечемишка държавата и ДПС, които свиха 2 милиона и половина БЕЗ да извършат ремонт..е така взеха парите и казаха "Мерси, ашколсун!", убиха жена. Тогава тунелът се разпадна и я смаза. Затова е правена инспекция!
отговор Сигнализирай
Новини