IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Между Трявна и Плачковци с парен локомотив


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ние сме кошчето на света. Ежемесечно изгаряме десетки тонове ***,.,ук от цял свят. Тровим си въздуха с изгарянето на ***,.,уци много повече от всички парни локомотиви.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Парният локомотив е абсолютна романтика....
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 12 -----------------И аз съм пътувал като дете. В тунел задължително се затваряха прозорците, защото купето се напълваше с пушек. Голямо приключене беше.
отговор Сигнализирай
16
ПроСоТо
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен...Извинявай,ама много си в грешка!!..НЕ "замърсяването",причинено от парните е довело до тяхното спиране!!../По-голяма глупост скоро не бях срещал../..Просто те не са пригодни за "ДИНАМИЧНОТО СЪВРЕМИЕ"!!!!..Едно е да подгряваш 20 часа парния преди да му закачиш вагоните,друго е да натиснеш копчето и електричката да запърпори!...Не пишете глупости,много моля!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Огромното замърсяване на въздуха е причина да бъдат спряни преди четвърт век парните локомотиви. Сега колко тона възглища ще издумкат? Без пари да ме канят няма да се кача след такова замърсяване на ОС.
отговор Сигнализирай
14
ПроСоТо
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До vlady..мда..За това неистово налагат САНКЦИИ и ограничения на въглищните тецове,създаващи основната част от замърсяването на атмосферата..А,и "ефективните парни турбини" нямат нищо общо с ПОЛУЧАВАНЕТО НА ПАРАТА,която ги задвижва!..Спомни за проблема с въглеродните емисии!..Що се отнася до ДВГ,те НАИСТИНА отдавна не създават пушилки,но ЗАМЪРСЯВАТ природата с ДРУГИ КОМПОНЕНТИ!..Някои дори много по-вредни от саждите,които всъщност са "екологични"..-ВЪГЛЕРОД..
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Трагедията в БДЖ, "новите" влакове се палят в движение, вадят се старите парни машини за да се покажат някакви уж традиции. Държавно "икономическо предприятие", умрели са, ако им спрат парите от хазната
отговор Сигнализирай
12
vlady
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До ПроСоТоДВГ са доста по-екологични - КПД е по-висок и изгарянето на горивото е по-добро, при парните локомотиви около 90% отива в дима. ТЕЦ са стационарни и с ефективни парни турбини, съответно също замърсяват много по-малко.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Пътувала съм с часове с парен локомотив. Още помня миризмата на сажди, примесени с вода. По гарите имаше "водопойни кранове". Тук спре, там спре, па накрая запухти като бивол и тръгне. Бяхме малки и друго не знаехме и за нас си беше приключение. ЦГ София и около района всичко беше ***. Част от миналото и сега колкото повече удобства имаме, толкова повече сме нещастни, че не можем да имаме всичко "сега и веднага".
отговор Сигнализирай
10
ПроСоТо
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Toto..Каква "Екология"?..Та ТЕЦ-овете на въглища да не са по-"екологични"?..Ами двигателите с вътрешно горене?-Те какво,"чисти като сълзи" ли са?..Кошмарните СМОГОВЕ в мегаполисите НЕ СЕ ПРЕДИЗВИКВАТ от парни локомотиви!!!.."Хемитрейлсите" НЕ хвърлят сгурия от парните локомотиви!
отговор Сигнализирай
Новини