IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Влак гори на гара Елисейна, пожарът е в единия локомотив


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Че, за какво ни е БДЖ или БМФ??? Тиквата ни подари Асфалт, Частни Автобусни Компании чийто парк се състои от 15 - 20 годишни автобуси и мнооого ТИР-ове... Екология в Бг казвате, а?
отговор Сигнализирай
15
Жо
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Елисейна е известна по света, защото там се намира Елисейския дворец.Също така, Троянската война се е случила в Троянския Балкан.
отговор Сигнализирай
14
Т.Шак
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Това не е новина. Това е ежедневие в БДЖ
отговор Сигнализирай
13
Б. Методиев Б.
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Аз --- Не можеме да не се съгласиме с вас. Голема журналистика праскат нашите журналисти. За преводите да не изговарям и дума, щото гугел перводача го прави по-добре, но понекога стават и там гафови. А каква джурналистика имаше при другаря ми Тодор Живков - пучти перфектна.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Температурата във влака беше 41 градуса. Обяснението беше, че трябва вакуум за прозорците, но няма вакуум.Това е същия персонал, началник влак и кондуктори, които обслужваха и сутрешния влак от Благоевград 5620.Моля и настоявам за тяхното уволнение от БДЖ.Прочети още на: https://dnes.bg/stranata/2021/07/10/vlak-gori-na-gara-eliseina-pojaryt-e-v-ediniia-lokomotiv.496565
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До г-н Георги Друмев новият изпълнителен директор на БДЖ,Информирм Ви като редовен пътник на БДЖ, че на 09.07.2021г. във влака ПВ 50115, който тръгва в 14.30 часа от София за Благоевград, двамата кондуктори и началник влака не успяха да отворят нито един прозорец. Температурата във влака беше 41 градуса. Обяснението беше, че трябва вакуум за прозорците, но няма вакуум.Това е същия персонал, началник влак и кондуктори, които обслужваха и сутрешния влак от Благоевград 5620.
отговор Сигнализирай
10
Аз
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Добре дошли във фейсбук журналистиката. Лежиш си, примерно на плажа, пиеш си бира и ровиш във феиса а там хоп НОВИНААА.Ще я озаглавимм "Влак гори на гара Елисейна, пожарът е в единия локомотив".Само че от ГАРА до ЦЕНТЪР разликата е като да напишеш " кораб се обърна на паркинг пред киното" Казвам го защото локомотива гори в центъра на Врачанското с. Елисейна а гарата е "САМО" на четири километра по назад в посока Мездра.
отговор Сигнализирай
9
Европеец
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До Анонимен12В и от завод с име Георги Димитров нищо свястно няма и не може да има доказано
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
35 години съм работил като локомотивен машинист на дизелова машина 04 серия. Такива чедесии като в последните 25 години не са се случвали. Да се запали локомотев това означава че тази машина поне от 20 години не е поглеждана за прафилактика. Кои са баш тарикатите в това БДЖ разбират ли как се управлява това сложно нещо. Кой разби ЖП завода Г.Димитров в София. В него се извършваха качествените ремонти и профилактики. Имаше майстори които сега липсват. Без ремонт и профилактика всичко се разпада.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Доб,какво общо има инфрата с това ,че машиниста е запънал бутона на вентилатора с клечка за да не му шуми и маслото е прегряло?
отговор Сигнализирай
Новини