Този *** защо не е намалил на 50 км като е влязъл в населено място. Като знаеш, че караж товар и не си задаваш въпроса няма ли да удариш някой с този камион.,Не е видял и сигнализацията за легнал полицай.Легналите полицаи се преминават задължително с 30 км и на втора.юако беше спазил правилата за движение, нищо такова ужасно не би се случило. Как вземат книжки накои хора?
отговорСигнализирай
75
Анонимен преди 3 години
00
До ЯворЩот Яворе, най ти *** е тарикат и няма той да кара с 40 км/ч при положение, че може да карас с 90 и да е първи на червения светофар. Инак ще остане трета кола на колоната и ще се бави, за да люпе семки на пейката. Да не коментираме и 80% от автомобилите не могат да покрият какъвто и да е нормален технически преглед. Тука всичко на хартия и вярно с оригинала е супер, ама като погледнеш *** е друго.
отговорСигнализирай
74
Жалко преди 3 години
50
Дивия запад е тука, никакъв контрол. Убиваш, получаваш условно и пращаш селфита от кръчмите. Ама хубаво е, че всяка година намаляме и накрая ще оттървем света от мизерното ни същестуване. Тогава няма да се известни като берачи на ягоди, тъмни шведи и най-добрите испански крадци.
отговорСигнализирай
73
Гиб Мелсън преди 3 години
80
Служебното правителство също не упражняа контрол на скоростта на пътя. Също като Винету. Както Винету нищо не правеше така и сегашното правителство не упражнява ефективен контрол по пътищата. Сега загина баща с двете си деца, утре може да сте вие с вашите деца или някой от Вас. Аз пътувам всеки ден извънградско и никой не спазва никакви ограниченя. Карам с 90 на двулентов път и почти всички ме изпреварват. Карам с 60 на ограничения с 60 и там всички ме изпреварват, че и ми бибиткат. Макаци.
отговорСигнализирай
72
анонимен преди 3 години
211
Зърновозите трябва да товарят по 25т, всички от тях претоварват до 35-36, а някои си позволяват и по над 40. Случвало се е кантарите, които са до 60т да не могат да претеглят камиони, които празни тежат между 14 и 16т. Как искате да не им гърмят гуми, възглавници и д ане се късат рамите? Това по-горе се случва единствено и само със съдействието или по-скоро бездействието на ДАИ.
отговорСигнализирай
71
29 преди 3 години
102
товарните превозни средства трябва да се отделят от останалото движение, като не могат, тогава всичко да се обвърже в жп линиии и доставки да се извършват само по тях, да поканим китайци ,те знаят как се правят подобни проекти. Още повече ,че заради тежкотоварните се получава влошаване качеството на пътната настилка, и имаме отново загуби. Все някога трябва да се реши този проблем. Да почиват в мир жертвите .
отговорСигнализирай
До анонимен 88А като се замислишот твоите съществуване полза пък имали?! И отговарям с въпрос- А как мислиш щяха да израстнат тия деца като гледаш какви *** стават?!
отговорСигнализирай
68
Анонимен преди 3 години
74
Дюлинският и Рижкият проход са едно от най-големите предизвикателства за любителите на оф-роуда. И някой участъци от магистралите на Тиквун също.
отговорСигнализирай
67
Facepalm преди 3 години
264
За къде е бързал камиона с житото, за да кара с над 50 в населено място? Нищо няма да стане, ако закъснее с 10 минути сигурно е бързал да завърши смяната, за да може да пие ракия. Селяk
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години