IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Шефът на "Морска администрация" поема командването на "Vera Su"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Изгонете банкетни войски от Морска администрация и Транспортното министерство. Оставете само специалистите на големи заплати. Шуробаджанащина от всякъде. Сега ги наричат калинки.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Калинките на Радеф добре ни го натресоха, сега всички ние ще плащаме екокатастрофата
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Уникалния кораб Перун колко годишен беше? 70?
отговор Сигнализирай
10
Попай Моряка
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
На корабособственика му е станало ясно , че загубите от този инцидент ще надхвърлят цената на кораба и вазира -стара морска практика
отговор Сигнализирай
9
Хемус
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ами винаги става въпрос за едни пари!Никой няма да се захване да върши работа,ако очаква от умрял писмо!Никой вече и не вярва във застрахователи,защото са си вързали гащите и винаги ще намерят една буква,с която да те прекарат!Нормалните хора вярват на кешовица в ръцете!
отговор Сигнализирай
8
Гостенин
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Едно време за 2-3 часа са опосквали заседнали кораби.Гасели са огтьовете на особените места и кораба като заседне - за 2 часа е разтоварен. За Британия иде реч - не за България.Това ако беше край Турция - торовете да са вече продадени, не само разтоварени. Или където и да било по света. Особено Индонезия, Малайзия и Китай. За Индияя вече и кораба щеше да продаден за скрап!Пък като го разтоварят малко, ще се откачи от скалите - при условие, че не е пробит.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен 7Каварна е от другата страна на Калиакра.За Шабла? корабът е до такива скали, че взривната вълна ще отпраши на Изток и нагоре.Ще се разхвърчат само люковете на трюмовете, но корпуса ще остане цял. Е, няма пълно щастие.
отговор Сигнализирай
6
Васко трътката
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
А бе тоя кораб, за тия 17 дни, аз с една кофа щях да изкарам всичкия товар бе. Ко стана с баржите? И те ли няма да ви свършат работа? То работата стана - на девера му Петко, зълвин син....
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До ГостенинЕ точно това с нафтата и взрива не е много рентабилно. Какво желязо ще вадят бе брат, ти знаеш ли това ако се взриви ни желязо ще остане, ни Каварна ни Шабла бре... Прочети в уикито за Аминиев нитрат (Амониева селитра) това е товарът на кораба. Азотен тор.
отговор Сигнализирай
4
Гостенин
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Корабът не е собственост на България: нито е надземно богатство, нито е подземно такова. Вече е собственост на вълните!И най-важното: вече България е пряко отговорна за замърсяването на Черно море със нитрати!
отговор Сигнализирай
Новини