IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

При катастрофата има удар в мантинелата отдясно и челен удар в разделящата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
половината автобуси и камиони особен о на лидл е кауфланд карат без дигитални карти. Шофъора кара 24/7 за да вземе 2000 лева заплата. Що се правите на неразбрани какво е станало. Отделно чакат на телефоните шофьорите. Отговор
отговор Сигнализирай
19
Бог
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
В България всички пътища са гробища.Заповядайте!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До някойТози път случайно е на Гагаузов и Станишев, а не на любимата ти"тиква". От първоначално 32млн.ЕВРО цена, накрая е стигнал до 96млн.ЕВРО. Следва стария път. Няма виадукти. Некачествено укрепване на скатовете! Та някой крадял? И то за СКОРОСТЕН път. Следете знаците!!!! Този участък не е магистрала!!!! И дето Комитова се пени сега. Пуснат е 2007-***. 2011-та още не е имал ДОКУМЕНТ ЗА ПОЛЗВАНЕ!!!! Не знам сега. Та,"след десет годишно управление". "Модела Борисов" и т.н.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
до : 15 ----- Казваш всякакви дървени философи се изказват по темата, но и ти не пропусна да се изходиш по темата? хахаха
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Ако цял ден си карал и не си спал и после поемаш курс през нощта, тук няма как да не се отчете умората. Нощно време по принцип е опасно да се кара, особенно в това време, стъмва се рано, дъжд, студено навън, вътре като се затоплиш и заспиваш дори и кафе да си пил. Ужасно е. Бог да ги помилва всички.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
Било учудващо също, че няма свидетели на катастрофата. ----////----- Какви свидетели да има, като това е затворен за движение участък. Автобусът е влязъл там, защото не е било надлежно обозначено.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Всякакви дървени философи като тоя ще се изкажат по темата но най-вероятната причина е ЗАСПИВАНЕ на водача от преумора. Това са дълги преходи и ако водача е над 45 г ....... а пък ако и е пийнал едно-две.....те ти булка спасов ден.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
В участъка лентите за движение стават три без никаква вертикална маркировка, указваща, че "третата лента" има някакво друго предназначение. Като професионалист и съвестен водач, отговорен за 50 съдби, Водача е застанал там, където е мястото на превозното средство - в най-дясната лента. След завоя обаче маркировката подвежда, но вече е късно. Корупцията убива.
отговор Сигнализирай
12
Шуменският параход
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Ришки проход го преасфалтираха 2012год.От 2014год. почнаха кръпките.Некакачествена работа от близката до ГЕРБ "Хидрострой"-Варна.Пътя е основна артерия между Дунав мост и Турция, и трябваше да му се обърне сериозно внимание, но ...Основа няма пътя.От всяка страна (извън непрекъснатата лента) трябва да има поне по още 40-50см. асфалт (при опасни изпреварвания).Има малки мостове с излят бетон (като бордюр) на самата линия (както е при тази катастрофа).Много от завоите можеха да се изправят, но.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Тежка трагедия! Да почиват в мир загиналите! Що се отнася до политическата страна на въпроса, за грижата за здравето, живота и безопасността на хората, пътната безопасност не е ковид, а щом не е ковид, грижа и загрижени няма! Единственият фактор, който определя здравето и живота на хората, е ковид, и само там се насочвст свръх прекомерни усилия да се спасяват хората, изливат се стотици милиарди за тестове, ваксини и свръх лекуване. Толкова за политиката на грижа за живота и здравето на хората!
отговор Сигнализирай
Новини