IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътен експерт: Липсата на осветление е голям проблем за магистралите ни


Обратно в новината

Коментари Коментари

108
Joro
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Пичове, що се правите на треснати! Кой ви говори за аварийна лента. Тракия до отбивката за Нови хан е 3+1 ленти. Хемус на виадуктите е 3+1, Струма на изкачването е 3+1, Северната тангента почти ялата е 3+1, Околовръснното южната - 3+ локално. Винетки имате ли въобще? Излизали ли сте от София? На въпросното място съм минал в неделя. Жалко, че се е случило това.
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Къде е видял този експерт напълно осветена магистрала по света?Нужна е качествена маркировка и знаци и най-вече светлоотразяване-котешки очи!Пътищата ни в това отношение са пълна трагедия!А някъде да сте видяли светлинни табла с актуална информация за силен вятър,гъста мъгла и т.н?Хемус от Правец до София също е като блато.Някой да пита защо не се поддържа светлоотразяване и маркировка?А какво да кажем за хилядите билбордове,непосредствено до пътното платно и то на "магистрали"?
отговор Сигнализирай
106
Колкото
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Ток за осветление?Направо е абсурдно!ЛЕД СВЕТЛИНИТЕ СА без пари почти(в сравнение с кражбите които се правят от магистрални строежи)Отгоре на туй ток не трябва!Има евтини слънчеви панели и ЛЕД лампи.Не трябва кой знае колко светлина.Просто човек да види накъде да се ориентира!
отговор Сигнализирай
105
Откъде,а?
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Най-лесното е да се обвинява някой,след като толкова много(прекалено много) невинни хора умират заради икономии.Амидай да си напазуваме евтино от Турция и после и евтино гориво си вземем и после да напълним всичко с колкото се може повече багажИ най-накрая за огромно съжаление се случва немислима грешна трагедия.За съжаление хората се заспали и най вероятно тесния коридор е бил блокиран с багаж.И те са се озовали в ужасен капан.И сигурно горивото(евтиното от Турция)се е запалило.Иначе как?
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен 103 Сръбската магистрала е по-тясна от българските. И забрави да кажеш, че по българските магистрали за 50Е караш цяла година, а по сръбската дали 50е ти стигат да идеш еднократно от Калотина до Хърватско и обратно. В Германия много от извънградските магистрали са точно като българските 2+1.
отговор Сигнализирай
103
Веселен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
И в Германия не е много осветлението.
отговор Сигнализирай
102
123
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Joro ти изби рибата. Нашите магистрали са с 2 ленти за движение и аварийна лента. Интересно защо тези 5% включително и ти шофирате в аварийната лента. Ако има аварирало МСП ще се избитее бе хора.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
По света много малко магистрали са осветени, но пък маркировки, знаци, мантинели всичко е както трябва, за разлика от тук.
отговор Сигнализирай
100
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
"от Къде Ток за Осветление." - LED улично осветление със слънчеви колектори. През деня събират енергия, за да могат да светят през нощта автономно.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До JoroМи в средната лента, къде да се кара? То има две ленти и аварийна. Разбира се че ще карам в средната, в аварийната ли да карам. Ти не си нормален бре.
отговор Сигнализирай
Новини