IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Русе може да има летище, ще го възстановят ли?


Обратно в новината

Коментари Коментари

56
Сто
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Питайте историците и те ще ви кажат че БДЖ в своята история никога не е било печелившо дружество. В периода на войните това е било инфраструктура от стратегическо значение, немислимо да фалира. Сега също би била такава, но леката и тежката индустрия в България са почти ликвидирани с което БДЖ е поставено на колене.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Най-екологичен е БДЖ,но беше убит еивъпросът пред този да го спаси,но няма да стане с летище
отговор Сигнализирай
54
Сто
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
А пътят Русе - Велико Търново може просто да го кръстим "The North surviver road" и като стане летището готово да летим с частните самолети от летище Горна Оряховица до Русе? Още лазим по дупки.... заемете се с оптимизация на наземния транспорт господа куриери.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Абе тоз дедак министър на България ли е или само на Русе?
отговор Сигнализирай
52
до под мене
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Ти с влак едно разтояние от Хасков до Кържали е 2 часа апап. Кой *** умник ще ползва БДЖ там
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Когато се пуснаха първите междуградски автобуси утрепаха Бдж, синът на тогавашният министър намазана филиала!Този ще довърши бдж
отговор Сигнализирай
50
Turkiye
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Управете и летището в Кърджали, да им полети от и за Турция, също така за София и Варна. Да се развие региона. Има много нискобюджетни авиопревозвачи, които със сигурност ще профитират по тези линии. Съответно и региона ще се оживи малко. То всичко си е построено. Аман от разруха и разграбване, измисляне на нови никомъ ненужни проекти за да се вземат едни пари.
отговор Сигнализирай
49
Невена
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До Fallschirmspringer Билета за самолет София-Варна беше 22 лв., но средната заплата беше 160-180 лв, а 250-300 лв. получаваха шефовете и партийните секретари, хората получаваха средно 120-140 лв. заплата. Сега има полети на Уис еър от София до Варна за 40 лв. при минимална заплата 650 лв. Но, троляците, които лъжат младите хора, че при тоталитарния соц е било много хубаво нямат срам, и лъжат.... Тъжното е, че младите са наивни и им вярват, а в учебниците не пише за терора, режима, глада и т.н
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
По соца, когато имаше литище беше пълен цирк. Ако искаш да пътуваш до Варна първо пътуваш с един раздрънкан рейс до летището близо час. После се качваш на самолета и пътуваш още 45 минути до Варна. Гаре долу излизаше по-бавно от пътуването Русе-Варна с автобус.
отговор Сигнализирай
47
Кики
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Какво летище, според новия министър председател, Кире Канадски в Русе нямат дори мост над река Дунав, а може би Русе не се намира при река???
отговор Сигнализирай