IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Шишков за ада на АМ "Тракия": Няма проблем с пътния участък


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
КОНСТАНТИНОВ
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ЦЯЛОТО СКАПАНО ДЖАДЕ НАРЕЧЕНО НЕЗНАМ ЗАЩО АВТОМАГИСТРАЛА ХЕМУС Е НА БЪЛНИ И КРЪПКИ.ОПАСНА Е ЗА ДВИЖЕНИЕ НАД 100КМ.Ч.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Значи последните 10г. повече се е говорило отколкото се е вършело нещо по строителство на магистрали,нито се е планирало нещо като проектиране или не се проектирало реконструкция с разширение на път за по-високи категории от републиканската и международна пътната мрежа,нито се строили в абсолютна цялост магистрали или само в отделни пътни участъци нещо се е вършело,но не планирани с проект,а само за подръжка с текущ или капитален за над 10г. как за туй место,а инак отчетени много км. магистрали.
отговор Сигнализирай
21
ил Рапоне
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Да се разбира, че парите под масата са отчетени обратно към изпълнителя на СМР, частично, извършен е трансфер към шкафчетата в брой, частично, и остатъкът около 30% е вложен в инвестиционния процес. Вие, сега, за едни 30% ли сте, че и качество очаквате. Приятен ден.
отговор Сигнализирай
20
7777
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Вярно е че пътя има неравности. Но не в степен да те изхвърлят. Минах минути след падане на автобуса и бях един от първите помагали. По обяснения на децата, един от възрастните придружители силно кашлял и поискал да седне до шофьора. На тази седалка, която се сваля за екскурдовод. Шофоьорът посегнал да помогне и това явно е отвлякло фатално вниманието му. Беше валяло. Само да отбележа по тревата-суха към канавката много трудно се излизаше. Пързаляше се жестоко.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Като цяло процедурите за избор на изпълнители са такива, че нормалните фирми са нямат интерес да участват в строежа на пътища в България. Един участък от 20 км го делят на 5 ?!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Преди няколко месеца, си карам аз около Загора по магистралата по тъмно със скромните 120-130км, 'щот там леко подрипя на места, а ме изпреварва автобус. И това не ми се е случвало само там. Редовно са ме изпреварвали автобуси на междуградските пътища, защото карам с 90-100кв. Не казвам че случая е такъв. Ама си ги има достатъчно, а това си е жива предпоставка за бъдещо ПТП.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Дясната лента е пропаднала и не може да се шофира там. Щом този участък не е от проблемните, представям си какви са проблемните....
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Толкова перфектни пътища имаме, че под 1% от злополуките официално се дължат поради лошото им поддържане, при около 20% за ЕС...
отговор Сигнализирай
15
Wc
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Boiko da si broi kulchetata..vav darjavata na izmamnici i dolni mastii
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Там наистина магистралата е в добро състояние. Трябва да се гледа обективно на нещата, не само да се плюе по всичко възможно. Генерално проблемът на магистралите в Бг е, че са тесни - само 2 ленти. В дясната карат разни пенсионери и лелки с 80-90, в лявата летят oлигофрените с 150+. И за такива като мен, които искат да си карат нормално с 120-130 - няма лента. Постоянните престрояванки са предпоставки за много ПТП-та.
отговор Сигнализирай