IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ЕС отпуска средства за БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
кво кво каза?
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
Целта е да отпаднат техническите пречки пред оперативната съвместимост на железниците, защото превозите с тях на хора и товари са по-подходящи за околната среда, се пояснява в съобщението.
отговор Сигнализирай
10
ХА-ХА-ХА-ХААААААААА
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ердоган почна да Строи Връзка с Персийския Залив - През Ирак , Турция- Ирак , Така Ще Прескочи Суетския Канал и Директно си в Индийския Окен :) И Германия Иска Така :) ......И ЕС ще Натиска за БДЖ България и Гърция за Връзка с Турция....с Електрически Локомотиви...
отговор Сигнализирай
9
д
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 6
след 12 години борисов няма железници, има само железо
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 2
Като цяло железниците са предвидени за товари, и едва след това за пътници. Но е факт че е смехотворно София - Варна да се пътува половин ден, че и повече, за едни мижави 500км. Парриж - Марсилия (700км) TGV го отнася за 4ч, като дори предлагат на турисите дневна екскурзиа до Париж
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
Каква помощ бе будалкат ви заем е
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
Колко пари се откраднаха от БДЖ! Бедна ни е фантазията...затова сме на това дередже. Най- евтиният и най- използваният обществен транспорт по света, тук го унищожиха. Щом от Кремиковци - най- големият металургичен комбинат на Балканите, със страхотно френско и японско оборудване за стотици милиарди- остана една гола поляна...няма надежда. Тези, които работеха там, знаят.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 1
Еха, ще останат и за банани!
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 1
Неаме добра железопътна инфраструктура. Те един тунел под Стара планина 100 години вече се чудят да го правят лиииии да не ли го правяаааат, в Добуджа е съвсем зелтак положението дето излиза многото продукция изискваща превоз. То и без друго нямаме друга икономика.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 1
То хубаво да се придвижват повече хора с влакове ама може ли да пътуваш от Добрич до София за 11 часа , то ако бутам колата ще стигна по бързо....
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 19 Не харесвам 1
На ЕС-а му требеха 30 годин да се сети ? Обаче ние първата работа беше да си съсипем железниците за да има много "тираджии" на разни шуробаджанаци. Не виждам как с 32 милиона ше ги откажете. Отново ще изчезнат в паралелна вселена тия пари.
отговор Сигнализирай
Новини