IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Родопската теснолинейка е уникална атракция, но защо не носи печалба?


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
абв
преди 10 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Анонимен Празна ти е кратуната на теб. Теснолинейката почти никога не пътува с празни вагони. Дори понякога не стигат. Има хора, които пътуват ежедневно с нея, за да ходят на работа, защото им е по-евтино и удобно. За други това е единствения транспорт.-Ама кой да знае, като сигурно дори не знаеш къде се намира, камо ли да си я ползвал някога!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
От 30 год. все наливат пари, все спасяват БДЖ и пак същото.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Теснолинейката ли ще оправи туризма на района? БДЖ се превърна в атракцион. Уникално рядко е да се пътува в нормална среда. А целта е НОРМАЛНИ пътнически превози в цялата страна, а не атракции. Целият ЖП транспорт е една развалина и откъм инфраструктура, вагони, локомотиви, пък за персонала им да не отваряме дума. Това соц. предприятие трябва да се приватизира, за да заработи нормално.
отговор Сигнализирай
16
Алекс
преди 10 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Във швейцарските Алпи е пълно с теснолинейни влакове,но всичките са електрифицирани.Може би и родопската трябва да премине на ток,за да е печеливша.
отговор Сигнализирай
15
anon
преди 10 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 2
Модерно стана на нещо старо и за *** да му се вика уникално. Ние така имаме уникално БДЖ, уникални болници, училища, България е уникална с магистралата си която се строи 100 години. Абе уникати сме. Уникално глупави. Уникално мързеливи.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 10
Само едно влакче от Септември до Добринище харчи по 1 тон нафта, като прибавим и 300 човека персонал , който уж работи , правете си сметка какви излишни разходи за празни вагони разкарващи се нагоре надолу.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Тоя какви глупости дрънка ве нямало кадри , за да започнеш работа в теснолинейката трябва да познаваш хора свързани с жп началниците от Пловдив и да приготвиш поне 10 хиляди лева рушвет, няма нито едно свободно място даже и за общ работник, защото на всички "работници" по тая теснолинейка им се събира максимум 1 час работа на ден. Това е мечтаната работа за повечето местни помаци , защото нищо не правят в сравнение с частния сектор и бутат яко рушвет.
отговор Сигнализирай
12
от ЮАР
преди 10 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 4
Ако през лятото има редовни туристически влакове с ретро-вагони и парни локомотиви, предполагам, ще е пълно с желаещи и съответно ще има повече пари да достигат тия, иначе не много посещавани места. Може би е възможно да се изнамери инвестиционна схема, която да привлече пари, плюс ентусиазъм от млади хора със Старт-Ап, плюс някаква Евро-помощ (може да мине като историческо наследство и пр.). Би било вълнуващо и предполагам, билетите ще са продадени за два месеца напред за такъв ретро-влак.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
До mery Ти обиди Банско. Да не мислиш, че тамошните хотелиери са по-бедни от велинградските?
отговор Сигнализирай
10
от ЮАР
преди 10 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 3
Може би, идеята трябва да се популяризира и да се намери инвестиционна схема, която да носи ако не печалба, то поне да покрива разходите. Хубаво би било да се издирят и възстановят парни локомотиви с реставрирани оригинални вагони.Може би е трудно, защото и в ЮАР има страхотни крайбрежни теснолинейки, с панорамно трасе покрай Океана, даже вагони и ръждясващи локомотиви още седят в Порт Елизабет, обаче не се намери инвеститор. Има ретро-влак, парен по нормална железница Кейп-Таун до Йоханесбург.
отговор Сигнализирай