IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Какво ще се случи с БДЖ, ако се появи нов превозвач у нас?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Банкеръ
преди 10 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
И новия играч колко километра ЖП линии ще построи или ремонтира?Такива играчи дето ще предложат само да прибират парите има.Примерно два влака София Варна и София Бургас директно ще е рентабилно лятото.Закриват се половината големи гари поради липса на работа и така.
отговор Сигнализирай
16
до 4
преди 10 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Какъв стратегически обект за нaц. сигypнocт е БДЖ, бе? Знаеш ли какво е "нaциoнaлнa сигурност"? БДЖ е една paзрyха, не може да продължава да съществува в този вид, aгoния за пътниците. Явно ръководството не се справя, колкото и пари да им наливат. Да се приватизира или да навлиза друга фирма, конкурентноспособна.
отговор Сигнализирай
15
АМИ,
преди 10 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
НЯМА ДА МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ ГОРИВО,ЩЕ БЪДАТ ОСВОБОДЕНИ ВСИЧКИ ПЕНСИОНЕРИ ОТ С-МАТА ИНЕЩАТА ЩЕ ТРЪГНАТ
отговор Сигнализирай
14
Математик
преди 10 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
А НКЖИ къде е в уравнението?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 2
Едно време ревяха за БТК, че я приватизират. Ама качеството на услугите се повиши. Крайно време е БДЖ да бъде приватизирано. Колко милиони трябва да потънат в тази бездънна яма? Отделно милиони потънаха за повишаване на скоростта на движение в определени отсечи. Скоро съобщиха, че отново ще се подобрява трасето между София и Пловдив. Това за кой път става вече? Тази скорост от 160 км е направо смешна в сравнение с тази на скоростните влакове в нормалните държави.
отговор Сигнализирай
12
запознат
преди 10 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
ПИМК - югБулмаркет - север
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ще фалира и кражбите ще спрат. Някой ще лапне превозите за жълти стотинки, а някой ще вземе комисионни. Персонала от 15000 души непроменен като бройка от 100 години ще бъде намален драстично. Предполагам до 55 процента някъде.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Тоя намерил да ни сравнява с държава която е на първите места по км скоростни трасета. Превозвачът печели от брой пътници за единица време. При скоростта на жп-трасето в България, който и да дойде няма как да е на плюс. Единствено НК"ЖИ" ще фалира заради компенсациите които ще плаща на превозвачите.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
Продължавам да не разбирам липсата на сериозни инвестиции в БДЖ.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ами няма да е зле да изчезне, тънкия момент е че от ЕС позволяват да се субсидират определени направления, защото са нерентабилни на пазарен принцип, но изпълняват социална функция и ако цялата карта не е един лот БДЖ ще печели само губещите направления.
отговор Сигнализирай
Новини