IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Горещините за малко не обърнали влака София-Видин


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
До ПроСоТо
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 0
Преди мн.години... в БДЖ имаше един г-н Велков, светла му памет... Той отговаряше за линията София-Видин и всичко вървеше по часовник. Тази лаф "Акъл море - глава шамандура" го знам от него.
отговор Сигнализирай
14
До11
преди 5 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 0
Разбира се, че има климатични промени, но човека няма нищо общо с тях, преди милиони години на полюсите е имало огромни джунгли, след това ледников период и сега пак затопляне, тва са си земни цикли познати на учените от много години и са необратими.
отговор Сигнализирай
13
Rail
преди 5 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 0
До ПроСоТо Прави се неутрализация на релсовия път при темепература, която е разлчна за различната географска ширина. При тази температура се притягат тирфоните към траверсите и не трябва да има проблем зимата и лятото.
отговор Сигнализирай
12
БДЖ
преди 5 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 2
Пълен ***, за разформироване и приватизация, безумно ниска надежност и качество на транспорт и пари от данъците ни на 5 к заплатаджии, които вместо да работят режат маркучи на спирачките
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 0
Релсите не са монтирани правилно. Има планки, които позволяват линейно разширение без да се нарушава стабилността на пътя!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 21 Не харесвам 0
Едно не ми е ясно, н България като стане 30 градуса и БДЖ вече изпада в колапс, та чудя се, по тая логика, как се движат влаковете в държави, в които температурите редовно са над 45 градуса?
отговор Сигнализирай
9
Дядо Пешо
преди 5 месеца
Харесвам 20 Не харесвам 1
Някога имаше специален влак който пръскаше с варов разтвор, за да са бели релсите за да не се нагряват толкова много. А и не помня чак такива горещини.
отговор Сигнализирай
8
ПроСоТо
преди 5 месеца
Харесвам 30 Не харесвам 6
така е!..Защо?..-Некога отделните релси се монтираха С ЛУФТ между тях за да може да поемат температурните разширения...Неизвестен за мен "специалист" наложи те да бъдат ЗАВАРЯВАНИ една към друга.."Да не тропат колелата"..И ето го резултата..."Акъл море,глава-шамандура"..
отговор Сигнализирай
7
Тенгри кан
преди 5 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 5
Релси от алумин;))) Нема я старата съветска стомана;)))
отговор Сигнализирай
6
456
преди 5 месеца
Харесвам 20 Не харесвам 5
Не са горещините,а некадърниците и пияниците,които работят там!
отговор Сигнализирай