IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ пуска до Бургас още от новите германски вагони


Обратно в новината

Коментари Коментари

39
Алекс
преди 4 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Разбирам,че БДЖ са безпарични и се налага да купуват порядъчно експлоатирани вагони втора употреба.Неразбираемо е всекидневното тупане в гърдите.Получава се като Бай *** в банята.
отговор Сигнализирай
38
МДААА
преди 4 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
БДЖ пуска до Бургас още от новите германски вагони . . . От тези същите дето от жегата им се повредиха климатиците и на които не се отварят прозорците . Както пишеше наскоро тук - като пилета на грил !!!!!! А пък средната скорост не е по-висока от 80км.ч. Ами добре , честито !
отговор Сигнализирай
37
Политкоректен
преди 4 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
Само не става ясно защо бракувани немски вагони в България се наричат "нови"? По-скоро Германия трябва да ни плаща, че ги отърваваме от старата техника.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анонимен 32 За 30 год. некадърно управление прогониха всички умни, читави и активни хора. Тук останаха само мижитypкитe, които лазят пред "големите" и така оцеляват. Не очаквай мижитypкa да протестира или да се бори за правата си. Мижитypката се примирява с нисък жизнен стандарт.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Голяма реклама правите на проваленото БДЖ. Пробутаха на Бг амортизираните конски вагони, където се пътува наблъскани на тесни седалки, че и през ден реклама. Колко трябва да си пропаднал, че да дадеш милиони левове за стари, износени вагони и да подложиш пътниците на такъв ужас, хвалейки се, че си направил нещо велико. Как не ги е срам, бе?!Пътуването с БДЖ е лош избор.
отговор Сигнализирай
34
мда
преди 4 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Германските влакове са мизерия. По-добре са от българските с малко, но в Италия например с влака си като в космически кораб.
отговор Сигнализирай
33
Шиши
преди 4 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 0
Тези уж "нови" немски вагони, а всъщност амортизирани и изхвърлени вагони, са пореднала лъжа на шайката грабители на България. Срам няма ли?
отговор Сигнализирай
32
61
преди 4 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
"Въпросът е да тръгна ли с кола или да взема влака. " ... Ей, Емиле, къде се загуби бе, мой човек?
отговор Сигнализирай
31
Ббб
преди 4 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 1
Новите-стари германски вагони. Срамота, 21 век, член на ЕС и на държавническо ниво да внасяме техника втора употреба. А тия вагонетки от Шкода и те ли ще са малко употребяване.. Управниците що не се возят на мерцедеси втора ръка. МС що не поръчат стария автопарк на Германия..
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
"Въпросът е да тръгна ли с кола или да взема влака. Колата е уж по-удобна, но докато преминеш предградията и засадите на КАТ, се бавиш, дори и да надуваш. Докато влакът Париж-Марсилия отхвърля 100 км. на всеки час. Френските железници са пословични със своята точност. За разлика от шофьорите, които са калпави като всички по света."1967 г. До 1989 г. в нощните влакове нямаше ресторант, спални само експреса София-Москва. БДЖ никога, никога не се е стремяло към лукс и реклама. Затуй сега е така.
отговор Сигнализирай
Новини