IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приключението БДЖ: Закъсняващи влакове и безобразна хигиена


Обратно в новината

Коментари Коментари

45
Колев
преди 4 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
Ха така ,на силите сили ще даваме Български акъл какво да правят а с едни вагони неможем да се оправим пълни мизерници
отговор Сигнализирай
44
До ото
преди 4 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 3
БДЖ е точно да се спонсорират социално слабите, както и линии по които никой автобусен превозвач не пътува, но хората от такива слабо населени места пак имат нужда да ходят до града за лекарства. Работници също масово пътуват с тях. От БДЖ лукс не чакайте. От тая година БДЖ обаче не е монополист и всяка частна компания, ако иска може да влезе в тоя бизнес. Толкоз частното ти е по-читаво, че една взе лиценз и обеща за това лято от отминалия юни да има влак София-Бургас. Нито се чу, нито се видя п
отговор Сигнализирай
43
Vulgaris Magistralis
преди 4 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 1
В нормалните държави казват - "Гласувай с парите си". Тоест като не си доволен не им ползвай услугите. Тук обаче това не важи, защото БДЖ е на държавна издръжка и колкото и да е на загуба държавата пак ще ви изскубе честно изкараните пари (защото данък има само върху честните пари, на черно и нелегално данък няма), за да покрие загубите на този жив труп наречен БДЖ.
отговор Сигнализирай
42
Бойкотаджия
преди 4 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 2
В тази държава аз не ползвам и няма да ползвам БДЖ, таксиметрови услуги и не посещавам ресторанти. Това са самозабравили се пиявици, които заслужават фалит, за да се изчисти пазарът от слаби и вечно мрънкащи неконкурентоспособни крадци и шарлатани от световна класа.
отговор Сигнализирай
41
ото
преди 4 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 6
БДЖ отдавна трябваше да се приватизира ,иначе държавата налива грешни пари за нищо!!!!!
отговор Сигнализирай
40
Afuera
преди 4 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 2
БДЖ е един от малкото останали живи спомени за комунизма. Много неща се промениха от тогава, но БДЖ си остана огромна държавна компания, която работи на загуба и се изхранва от данъците на хората в името на "социалната услуга". Там кражбата е с такъв размер, че и да ни я кажат в цифри няма как да го осмислим. Преди години помня, че 2% от държавния бюджет отидоха извънредно за спешно покриване на дългове на БДЖ. Цял народ плаща тихо, за да бил евтин билета официално.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
Държавна работа. Какво очаквате? С този популизъм и етатизъм очаквайте всеки икономически отрасъл да стане като БДЖ.
отговор Сигнализирай
38
Николай от Ст. З.
преди 4 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 5
Черен пиар в полза на мафиотските ПИМК и БУЛМАРКЕТ (тези които взривиха Хитрино)! И двете компании имат планове да усвоят пътническите превози и на практика да заличат БДЖ! Имат инсталирани свои хора в самото БДЖ и Мин. на транспорта които усилено мътят водата. Вандализирането на вагоните също е платено от тях. Запомнете, дойдат ли тези, цените на билетите ще станат двойни и тройни, качество на услугите няма да е по-различно, а за карти за пътуване с намаление просто забравете!
отговор Сигнализирай
37
Случаен минувач
преди 4 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
БДЖ са kpeteни. Наскоро пътувах до Русе - три прикачвания трябваше да правя от Централна гара. Влакът до Горна Оряховица беше само от 3 вагона! И в тоалетните в тази жега, нямаше капка вода. Смърдеше отвратително. Докога ще пускат в движение вагони без вода?? Толкова ли е трудно да се напълнят резервоарчетата? И чужденци пътуват...
отговор Сигнализирай
36
До Анонимен 30
преди 4 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 4
"Е нали Бг имаше завод за вагони, що не си прави, а и втора употреба от швабите.:))" хххх Заводът за вагони, който беше в Дряново, отдавна го закриха костовисти и друга сVолоч под давлението на любимите ни еврогосподари. Станахме бананова република. Само дето нямаме банани.
отговор Сигнализирай
Новини