IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Директни влакове София-Русе ще пътуват с новите германски вагони


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Железниците
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Бяха дело на комунизма и затова правилно демократите ги събориха, като мавзолея и паметниците на Червената армия. Същото стана и с гражданската авиация. С армията, индустрията, земеделието, образованието, здравеопазването, спорта и т.н. А сега дружно:"Кой не скача е червен!"
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 4
По времето на соца номерата на бързите влакове бяха с две цифри, пътническите с три. Имаше един влак София -Варна, 202, мамо, да ти се отще от море, и от плаж и пр., ама пролетариата какво да прави, куфари, торби, дечурлига, давай работи...
отговор Сигнализирай
13
Надка Юрданова
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 8
на кого му пука, само прошляци пътуват с влак... кой е луд да се друса 300 км 8 часа, бре!рейсо оди за 4 часа на същата пара!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
До 11. Нещо не те доразбрах ? Нали е било по време на "комунизъма" ? А сега няма. Та кой те набутал еди къде си не се разбира особено.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
По времето на соца имаше два влака София-Русе, вл. 26, Сф-Рс, международен, до СССР, само спални от соц държави+два вагона 2кл., до Рс, тъпкани до тавана, отзад. Тр. 22, 30, пр. 6.00 в Рс. Обратно за Сф. вл.25, същата работа. 1969г. служех като кондуктор в Сф. Имаше и вл1 и 2, но без бг. вагони. 1970 май пуснаха Синия дунав, уж лукс, но разбира ли прасе от кладенчова вода. Във вл. 26 и 25 с руските кондукторки беше далавера, часовници, цигари, някой път и по тънката част. Сф-Мез-Пл-ГО-Рс. И обр.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
То задно със закъсненията ако тръгнеш пеш може и да изпревариш "бързия" влак.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Влак с магарета 9. То има спирки, смени, прекачване на локомотиви за да издрапа баирите... Абе не мой да мислим за 250-300 кмч. Сложно е и не го мойм и няма начин. Кво ще кажат китайците строящи високоскоростни ЖП-линии на колони почти по цялото трасе за да не пречи на нещата по земята не е особено ясно. Сигурно ще пожълтеят още повече.
отговор Сигнализирай
8
Влак с магарета
преди 2 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 0
Какви са тези времена за пътуване? 7 часа и половина за 320 километра разстояние? Че тези вагони с коне или с магарета ги теглите? В нормалните държави това разстояние се минава за около два часа.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До RubBik 7. Бе я се изфъшквай с тия глупсти.
отговор Сигнализирай
6
Влака
преди 2 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
7 часа и половина в едната посока и 6 в другата. Ужас. И пристигане в 22 часа в Русе хич не е добре - тъмно е, може би градския транспорт е вече на големи интервали (ако изобщо се движи толкова късно). Ако трябва да отидеш до хотел, трябва да се надяваш да има такси. А сутринта трябва да станеш сигурно в 5 часа, за да хванеш влака за София. Надали има таксита и градски транспорт по това време. В градовете извън София е трудно да намериш такси вечер или сутрин рано. От опит го знам.
отговор Сигнализирай