IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Локомотив на влака София-Бургас пламна край Кадиево


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

52
misho
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Що задаваш риторични върпоси? Ми естествено, че в нечий джобове. Ако парите влизаха където трябва, до сега да са решили проблемите със старите машини. Да не говорим, че ремонта на подбалканската линия, щеше да е приключил отдавна и да са почнати други належащи ремонти.
отговор Сигнализирай
51
pege
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Нали пътническите превзи ни убеждават че били на загуба, единствено само товарните били печеливши Затова разделиха двата вида превоз и бившият шев на БДЖ лапна една от печелившите дестинации на товарните превози От далавери няма печалба и трябва да се изкара БДЖ губещо за да премине в часни ръце
отговор Сигнализирай
50
Andrey
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Искам отговор на въпроса ми. Какво се случва с приходите от продажбата на билети? Не може всички да се харчат за сметки и заплати. Чистата печалба, защо не се инвестира?
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Предполагам, че е вярно това, което пишеш, само го пиши по грамотно - пушак, медий! Грозно е
отговор Сигнализирай
48
ИВО
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
ТО ДОБРЕ ЧЕ ТАМ Е СТАНАЛО ПОНЕ НА РАВНО МЯСТО,А ПРЕДСТАВЯТЕ ЛИ СИ КАКВО ЩЕШЕ ДА СТАНЕ КЪМ ВАКАРЕЛ,ИХТИМАН ИЛИ ПОДБАЛКАНСКАТА ЛИНИЯ ,ПО НАДОЛНИЩЕ,ИЛИ НАГОРНИЩЕ ТРЯБВА ПОНЕ 4 НОВИ ЛОКОМОТИВА ЗА ЕКСПРЕСИТЕ И НЯКОЙ БЪРЗИ ВЛАКОВЕ,ТИЯ ШКОДИ СА ПОКОЙНИЦИ.
отговор Сигнализирай
47
ruhi
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Край Кадиево ли?Това е дългата ръка на Георги Кадиев, нали е мръсен комнист!
отговор Сигнализирай
46
MONEY
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Влака по принцип е символът на сигурното пътуване - "Здрав железен път - сигурен транспорт", както пишеше на влизане в Мездра ако не се лъжа. Това е самата истина, но по дяволите, и този транспорт иска пари за поддръжка и обновление! По пътищата годишно умират около 1000 човека - по подразбиране млади. За 2009та не знам да има загинали във влаков инцидент!Искаме сигурни влакове!
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
просто железниците са амортизирани. без авоари - нищо не става. само че билетите ще поскъпнат. но хората не могат да напредват бързо.
отговор Сигнализирай
44
sali
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
mene mi namirisva che si negramoten i tvyrde mnogo gledash televiziq SMRAD i tem podobni deto takiva gluposti drynkat ...vlakovete sa nad 30 godini stari kvo ochakvash prostako-daje i v stranite kydeto vlakovete ne sa na vyzrastta na baba ti stavat ponqkoga takiva incidenti,a kakvo ostava za nashta jalka dyrjava ?pomisli malko ako oshte mojesh da mislish
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
влаковете са амортизирани. по релсите лежат части.
отговор Сигнализирай
Новини