IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Реставриран автобус "Чавдар" и "Волга" на ретро парад


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
ЗАЗ-966А
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А шаситата ги карахме на ход върху един сандък и във Ботевград и след седмица ги връщахме Чистак нови.....със каросерия от там съм докарал поне 5 броя.
отговор Сигнализирай
25
Седим и мислим...
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Значи, искате да купите автобуси за Градският транспорт.Колко ще ви трябват - 500 автобуса ман, по 300К единия ...МИ направете завод с тея пари бе хаймани ! Купете стар мерцедески/мански/скания шаси и почвайте.... вместо да ги давате на евро-атлантиците.Ама върнахте фабриките на скрап, нали... пък сега нямало пари за машини... еми така е !Тъжно ми става :((((
отговор Сигнализирай
24
Чернобил
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
За струговете си прав, за много други неща сме имали някаква РД. И за да не остане някой с впечатлението, че се руши само след 10-ти ноември - колкото фабриканти са били избити и фабриките им са превърнати в стопанства след 9-ти септември от шумкарите, толкова Чавдари не сме сглобили. В Ловеч са се произвеждали самолети, а през комунизма се е сглобявал Москвич - това развитие ли е според вас?! Но явно всеки си има някакви идеали. Ако вас нивото Чавдар и краден компютър Правец - ОК. Живи и здрави
отговор Сигнализирай
23
Чернобил
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Лелеее, каква дискусия се била заформила. Скъпи "Един от Северозапада", не съм казал, че това, което се случва в момента е нормално - да има само кафенета и къщи за гости. Напротив. Но не може да е причина за гордост нещо, което нито сме измислили, нито сме развили. Ако го беше конструирал българин да се хвалим. Тук гледам са писали за промити мозъци и за ***. Какъв трябва да ти е мозъкът, например, за да не промениш Лада 2015 в продължение на 30 години ни отвън, ни отвътре?!?
отговор Сигнализирай
22
fsb
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Шопа ти бе големия мениджър, що не си менажираш корпорацията, ами пишеш по форуми?! аре марш....За нашите условия тоя Чавдар си е идеален - евтина поддръжка и носи много.... Относно лагерите гледах клипче в тубата, сравнение между китайски и немски лагер - завъртяха ги и китайския спря след 7-8 секунди, немския след 30-40....
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Eдин от Северозапада Не си единственото техническо лице с диплома от ВМЕИ (МЕИ беше полувисшето)...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До TulskiОбаче чорбар го кара. Подуянците се събират в чавдарката.
отговор Сигнализирай
19
Монреал
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Да, едно време б България са се произшеждали и автобуси. Ако качеството им не е било на ниво то причините не са в способностите на производителя, а в ограниченията за внос.Имахме гениални хора.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
До Eдин от Северозапада А защо продават българските чупентии, а не немските бе? Лагерите от ВМЗ - опази боже - уж лиценз на SKF, а се скапваха 3-4 пъти по бързо от оригинален SKF. Да не говорим че една партида нямаше в която всички лагери да са с еднакъв допуск. Най сполучливото им приложение бяха детските лагерни колички!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
eхаааа ботевградския мерцедес много яко парно имая нафта и въздух 1-1,ама български,работни места, двигател от шкода,заден мост -шумен, купе почти кабрио,не ти трябва дъждовална система,бях дете и попаднах на чисто нов голем кеф
отговор Сигнализирай
Новини