IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Краткият и трагичен живот на съветския Ту-144, с прякор Конкордски


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

92
VladTepes
преди 5 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Конкорд имаше над два пъти по-нисък разход на гориво и можеше да прелети над два пъти по-голямо разстояние включително през океана. ТУ-144 едва стига от Москва до Алма Ата или Ташкент, презокеански полет е невъзможен - запасът гориво не стига.
отговор Сигнализирай
91
До Анонимен 108
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До @107Не е съвсем така - бюро "Туполев" завършва свръхзвуков пътнически самолет за около 30 пътника. Всъщност, бизнес самолет. Ще почакаме и ще видим какво ще се получи! Желая им успех!
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
Защо ли на руските пътнически гениални самальоти им е забранено да летят в ЕС? Странно, а?
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 11
Ту-144 има самонедно име и то е ПРОВАЛ. Изобщо не го ставнявайте с Конкорд, който летя 30 години по всички краища на света. Ако беше въпрос само за субсидии, и руснаците щяха да го субсидират да лети за гьзария, нонтой продто беше ненадежден и опасен за хората.
отговор Сигнализирай
88
шматка
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Имам два въпроса към списвача.1 Защо го наричат Конкордски щом не е краден2 Как така бил по безшумен от Конкорд но един абзац по надолу пишете че че бил прекалено шуменЗащо не напишете че в бързането си да реализират плановете на Конкорд преди самия Конкорд допускат маса конструктивни грешки които отсраняват през следващите години.
отговор Сигнализирай
87
@107
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Абе те така или иначе няма да им платят нищо, колкото и да врещят. Но по-интересното е че и досега няма нов свръхзвуков самолет. Явно тогава са направили някакво чудо инженерите ама е било до там. Сега май има само един проект за свръхзвуков самолет и все още не са решили проблема с шума. Тегаво.
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Сходството между Ту144 и Конкорд е продиктувано от аеродинамиката. Няма много варианти да построиш граждански свръхзвуков самолет. При достигане на скоростта на звука фюзелажа се нагрява и разпада, подемната сила намалява заради това че.летят на18км, двигателите са сложни за подръжка и на самолета му е позволено да лети свръхзвуково само над океана. И всичкото това нещо е толкова скъпо че полета се оказва субсидиран от Еър Франс за едната гъ.зария.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
НАСА придобива последния Ту-144 през 99, в най-тежките дни на Русия ;( Толкова е тъжно. От друга страна, Конкорд е имал същите проблеми -твърде шумен, горещи стени, екстремен за пътниците, труден за пилотиране и абсурдно скъп. Предполагам руснаците са го осъзнали малко по-рано от Еър Франс и БритишЕ. И все пак гениални машини. Щеше ми се по е Конкорд още да беше жив.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 16
Пълно копие и то много лошо изпълнено на "Конкорд", възкликва един от френските дизайнери при появата на Ту 144. След разследване се разкрива един от екипа по линия на Френската Комунистическа Партия е бил завербуван от СССР за шпионска дейност. За двигателителите "Ролс Ройс" въобще не могат да се доближат до качеството им и така ментето си заминава твърде бързо като всяко менте.
отговор Сигнализирай
83
коментар
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 6
Писна ми да ви чета глупостите.Т144 съм до виждал и разглеждал отвътре . Беше паркиран на летище София и свободен за достъп.На летище Лондон гледах излитане на Конкорда и то от непосредствена близост..И двата самолета бяха доста шумни , но все пак гледах нещо уникално.Само мога да поздравя конструкторите и на двата самолета.Всичко останало е ГЛУПАВА политика.
отговор Сигнализирай
Новини