IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влак стрела свързва София с Одрин


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

72
хахаха
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
А тия дали са наясно че като влезне в Кенефия влака стрела ще се движи с 50 км/ч? Нещо като ориент експрес ще стане техния влак
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Сега ти говориш глупости. Не знам дали е изплатена/интересно откъде ТИ знаеш/, но знам че влаковете не пътуват пълни, защото съм я ползвал доста време. Работят на принципа на нискотарифните компании - колкото по-рано си вземеш билета, толкова по-евтин е. За никакви промоции не става дума, балкански герою!
отговор Сигнализирай
70
GOCE
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 12
TAKAV VLAK E NEVAZMOJEN , AZIATITE NQMA KADE DA SI MIQT , KRAKATA I ZADNICITE
отговор Сигнализирай
69
DOGAN
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
az predlagam vlaka da minava prez 4erno more
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Ако и влаковете ги карат както тировете - *** животни евро нюз ще има много ексклузивни включвания от Одрин .
отговор Сигнализирай
67
ел
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Билетите са скъпи само ако си ги купиш от касата на гарата 30 мин преди тръгването на влака. Тогава може и да стигнат 200 евро или повече в зависимост от разстоянието. Ако ги купуваш през нета предварително, имат съвсем приемливи цени. Поне така е при скоростния влак между Париж и Брюксел.Този влак спестява много време на средни и къси разстояния и общо взето е по-бързо средство от самолета. Париж-Брюксел го взима за 1 час и 10 мин., затова го предпочитат пред самолета. Тона ти, 83, е неуместен
отговор Сигнализирай
66
НСС
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Проектите са си проекти, но виждаме че полицията не може да гарантира целостта на ЖП трасетата от набезите на ***. БДЖ тази година вероятно ще фалира, защото всичко върви натам. Сегашните политици няма да ги има, когато дойде времето за строежа на линията (това е сигурно). Краденето на парички от проекти става все по-трудно.... затова мисля, че този проект ще остане само на хартия в обозримото, близко бъдеще!
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Благодаря, 77. Нямах предвид това, кой е регистриран като управляващ, а чии са парите. То и по наше село има два "немски" завода, чиито управленци са немци, но ако в Берлин отидеш на немският адрес на фирмата , тя се оказва просто една кантора с 3-4 служителя.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Do:74Nqmam predstava ot koy krai si na Bylgariq.Po vsi4ko si li4i,4e ne poznava6 Turcite.Ami idi do K.Andreevo i vij kakvo stava,kak bylgarite kupuvat tova onova i vsi4ko koeto im e potrebno.Mnogo qsno e 4e nqma da tarsi6 moq.
отговор Сигнализирай
63
пътешествия и пари
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Най-вероятно става въпрос за скоростния влак Пекин-Лондон, София-Одрин- Истанбул е само малка част от тази отсечка. Проектът среща сериозна съпротива от страна на ЕС и засега реално има шанс за осъществяване само на частта Пекин-София. Естествено битката е кой да държи европейската част от жлезницата, която ще носи фантастични печалби. Битката продължава, но така или иначи проектът ще се реализира - най-вероятно една част от Китай, другата от ЕС.
отговор Сигнализирай
Новини