IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Не, това не е София! Това е въздухът над съседно Скопие!


Обратно в новината

Коментари Коментари

87
Край
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Оказва се че по лесно можеш да откажеш ром от каруцата му отколкото българин от "колата" му. Лукса четвърта употреба така му е легнал на сърцето че е готов да си носи гордо асмата само и само да кара.
отговор Сигнализирай
86
Край
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Всички градове над половин милион население в Европа разчитат ОСНОВНО НА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ В София, Скопие и Прищина всеки "гражданин" е с "кола". Това щото са с най-умното население на света.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Pojari v CALIFORNIA i Siria- viatwr nosi po sveta...Goriat tankeri, samoleti..
отговор Сигнализирай
84
Край
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
София има ПОВЕЧЕ коли на 1000 човека от ВСЕКИ подобен град в ЕС. Имам данни само за Берлин/Кьолн/ Виена и Прага - всички са с по-малко коли. Общината да направи проучване и да приведе НАСИЛСТВЕНО колите в София към разумни бройки защото се затрупахме и издушихме с вехти бангии. Които са толко скъпи на сърцето на първобитния българин че е способен да си изтрови децата но да не се лиши от тях.
отговор Сигнализирай
83
до 85
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
тук не притежаваме нищо, робите по дефиниция нямат право на собственост, защото и собственият си живот не притежават!!
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Спор няма, че автомобилният парк у нас си е предимно застарял.Всичко е важно. И вредните емисии от автомобилите и горенето на гуми, въглища и дърва също. Вероятно и Тецовете замърсяват доста. Промишлените предприятия, вероятно много от тях не са в синхрон с времето. Така че много неща има да се доизкусуряват, стига да има цялото общество воля за това. Иначе да се оправдаваме с това - там колите са повече а тук по-малко, няма смисъл.Важно е тука отношението ни към това което притежаваме.
отговор Сигнализирай
81
Рикиджия
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Айде стига манипулативни статии, продажни журналисти
отговор Сигнализирай
80
мирянин
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
най-големият замърсител с канцерогенни частици във въздуха са дизелите, а Фолгсфаген за измамата си с емисиите на двигателите, Замъркъл един не изпрати в затвора, сигурно са изпълнявали нейна заръка, за да лошият материал бъде намален!
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Повече от ясно е, че замърсяването през зимата е заради горенето на гуми, въглища, дърва и т.н., както и заради неизмитите улици. Така е в Сифия, така е и в Скопие. Там поне решиха да мият всеки ден улиците. Между другото колите в София са на средна възраст около 11,5 години, а колите на възраст над 20 години са само 6,5%, така че хайде стига с манипулацията за 30 годишните бракми.
отговор Сигнализирай
78
Реалист
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
В Скопие призоваха за ограничаване на изпозлването на твърдо гориво за отоплемие и започнаха да мият всеки ден улиците. Там вече добре осъзнават, че басните за замърсяващите въздуха коли, не помагат и че ако спрат всички коли, въздуха ще си остане пак толкова мръсен. В София, някои все още се ловят на въдичката на тази басня, а в София колите са малко в сравение с други подобни градове в ЕС. Само 4 града в ЕС имат по-малко коли от София на 1000 човека население, но се използват много повече
отговор Сигнализирай
Новини