IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Срещу старата кола - ваучер за нова, еко! В Букурещ ще го правят


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Боко такива ваучери не го вълнуват. Него го интересува да вдигне еко данъците.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Произвеждат румънците коли и насърчават закупуването им, защото качеството им не е добро. Общото между Румъния и България е, че изоставане по брой коли на 1000 човека от другите държави в ЕС. Даже и със старият си автопарк, България изостава много.
отговор Сигнализирай
30
пумпал
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Анонименможе да поспорим дали чисто нова Дачия дето вътре е само пластмаса, всичко скърца и тропа и ти искат 30 000 лв е по-добра кола от една BMW пета серия, с газчица на 7 години (пак около 30к) ? Дали на краш тестове, комфорт на пътуване, екстри, возия Дачията няма да е яко назад ? +това хората го написаха ясно и точно, не е проблем да се карат стари коли, но ГТП да е истински и таратайка на 5 години с изрърбушен катализатор да не минава преглед!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Така и не разбрах каква е разликата между недизелов и електрически? Че си е популизъм отвсякъде е ясно. Принципно големият проблем при замърсяването от колите е въглеродният двуокис, а с СО2 бензиновите замърсяват повече от дизеловите, затова да спрем дизеловите и да замърсяваме повече.
отговор Сигнализирай
28
В бойколандия
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
по-вероятно за да караш въобще ще трябва да си купиш валчер на същата стойност като си плащаш данъците!
отговор Сигнализирай
27
Край
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
В София няма нужда от никакви стимули - трябват забрани и рестрикции за вехтите коли.1. Въведете си технически прегледи щото сега реално няма такива - ще отпаднат поне 30% от "колите";2. Въведете платено паркиране в целия град. 3. Забранете паркирането по тротоари/градинки/ площадки щото в момента фактически е разрешено.4.Въведете данък за колите щото в момента дизелов Тоарег е с 15лв. щото бил товарен.Така ще отпаднат около 50% от "колите" и гарада ще се отпущи и ще се диша нормално.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Ще дам пример защо румънците са по-добре от нас. След началото на демокрацията бях на преговори, на които румънски безнесмен отказа да купи от България 4 пъти по евтини части и ги внесе в Румъния. Нашите го запитаха защо. Той ще спечели доста. Румънецът отговори,че тези части ги прави завод в Румъния, в който работят 200 човека, и ако ги внесе те ще останат без работа, а това ще е лошо и за семействата им. Нашите "бизнесмени" не го разбраха.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
А в България те гърбят с пълна еко такса дори и автомобила ти да е на метан. Това е защото може да го караш на бензин, нищо че е 4 пъти по-скъпо. Кога ще ги стигнем......румънците
отговор Сигнализирай
24
Пламен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Е, ние нали сега "тръбим", че има вероятност да влезем в "Чакалнята" на "чакалнята" на Еврозоната, до две-три години. И да им завиждаме на румънците?? Пфу! Сами си го набиваме кола, после, "ама боли"...Аз автомобил с румънска регистрация над 7 годишен не съм виждал по нашите пътища, а как карат...не е за приказка. В курортите ни ги чакат като "месия" за празници.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Че това го правят в Турция най редовно от 18 години насам. В момента ако си бракуваш кола на възраст над 20 години и закупиш нова ти се приспадат 10 000 лири .Разбира се ако се прави в европейска държава е новост.....
отговор Сигнализирай
Новини