IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Изтребители, танкове... На Балканите се въоръжават усилено


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

240
Боби
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен"Атака на висока скорост на свръх ниски височини под радарното покритие тогава 30/60 метра си е баш рожба на колхозната мисъл Бобиното"Летенето под радара първи наложено от обстоятелствата го възприемат Американците във Виетнам. След това заради това летене губят много самолети - заради 37мм СССР оръдие от ВСВ създадено въз основа на 40мм Бофорс ползван от всички и немци и Японци и съюзници37мм оръдие изведнъж се превръща във втория символ на войната във Виетнам след С-75 ЗРК
отговор Сигнализирай
239
Боби
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До кратко и ясноФ-4 има 4 поколенияпървото е пълна скръб даже няма оръдиеВторото или ф-4Е вече има всичко, но леките МиГ-21 го побъркват а ракетите АИМ-7 Спароу е доста лесно да се измамят.Третото - Германците си поръчват Ф-4Ф който е и най-маневрения защото е максимално олекотен но няма Спароу ракетиПоследното Ф-4 2000 е със съвременна електроника и бомби но 2000 показва кога е модернизиранМиГ-23 е директен отговор на Ф-4МиГ-23МЛ/МЛД е отговор срещу първите Ф-16 неуспешен като цяло
отговор Сигнализирай
238
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Атака на висока скорост на свръх ниски височини под радарното покритие тогава 30/60 метра си е баш рожба на колхозната мисъл Бобиното ...не Иракски Кой да им каже че става и с ръкети клас томахок ( там скороста е по ниска де ) това че в колхоза издялаха копие 40 години по късно ( калибър) е друга бира
отговор Сигнализирай
237
кратко и ясно
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
русофилстващите ги остъй бетер тапаци и от фобите ... а по скат да кажем на кратко само алфа бълва по тъ,пи работи ...Ф4 си е бая прилична машина за избиване на миг 23 ки 29 вече му идва повечко но има шанс и срещу нея заради радара и ръкетите най вече Но там е важен конкретния модел и времеви одрязък
отговор Сигнализирай
236
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Италия също има Торнадо( поне тогава имаше ) това че заради глупост останаха извесно време без Ф16 е чисто политическа глупост заради финансови шукарии ...Проблема на Торнадо е че е същия клас като Су34 и Су30 ...Преди всичко бомбер и съвсем зле файтър Су 30 е по добре на тема файтър но пак е зле
отговор Сигнализирай
235
General Wesley Clark
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Има едни коментатори в ТВ СКАТ, офицери от ПГУ В Турция--бъркаха две години Ф-104 СЪСВеликолепния джет Ф-4 ФАНТОМ...Как може да объркаш Ф-4 със СтарФайтер ??Ф-4 и сега е по-добър от МИГ-29 . Нищо че е набор 1960 г. А Миг-29 от 1977 г.
отговор Сигнализирай
234
Боби
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До кратко и ясно продМиГ-23 е авариен и поради факта че реално пилотите летят на 4 различни самолета аеродинамично качвайки се на МиГ-23МиГа се държи по различен начин при 4те основни положения на крилото 16/30/45/72 градусаУсещате се че още не е измислена електродистанционната система за управление първоначално приложена на Ф-16 и Всеки летящ на МиГ-23 е или Маниак(в добрия смисъл на думата) или Въздушен АС или ***.
отговор Сигнализирай
233
Ф16v с B61/12
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Всъщност ни ги подариха воленчо САЩ малко ли оръжейни поръчки направи тук Арсенал бичи на 3 снени норнално е да върнем жеста а и Самолета си е добър...Това че може да забие и ядрен удар над кремъл при нужда Кара в раша да реват но то си е техен проблем Гледай си дюстабанлиството и несе обаждай
отговор Сигнализирай
232
Боби
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До кратко и ясноФ-104 старфайтър и МиГ-19 са титуловани Летящи ковчезиЗащо МиГ-23 е толкова авариен в началото на експлоатациятаосновната носеща рама към която са закачени двете крила се е произвеждала по еди каква си технология но в метала е останал Водород. Който както се оказва разрушава метала при претоварване - МиГ-23 прави вираж и чупи крилаОткриват проблема късно(след 7-8 години) - решението е уникално - Изпичане във "фурна" на въпросния детайл
отговор Сигнализирай
231
Боби
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До кратко и ясно"Интегриран в крилата корпс не е летялто крило бобиното"Интегриран в крилата КОРПУС не е ЛЕТЯЩО крило бобиното???МиГ-29 за транспортиране се разглобява на 5 частиЛяво и дясно обособено класическо крило(полукрила)ляв и десен стабилизаторПлосък корпус генериращ подемна сила към който са прикрепени два мото-гондоли и кабина с радарЗа това и МиГ-29 и Су-27 изглеждат от страни като разтеглена букава "S"Аеродинамично плоския корпус и двете полукрила са и въпросното летящо к
отговор Сигнализирай
Новини