Унгария и Сърбия натискат РСМ за техния коридор към Солун. И двете държави са без излаз на море , и двете държави са руски проксита и неистово се нуждаят до достъп до Егейско море. Русия чрез тях също. Мицкоски и Николоски са просто слуги на Вучич и Орбан.
отговорСигнализирай
13
Анонимен преди 4 месеца
103
Не бг е виновна а Сърбия. Сърбия и Косово са война така че пъта през МК е опасен и остава само през бг.
отговорСигнализирай
12
Анонимен преди 4 месеца
130
Моста на Видин е вариант ако Сърбия блокира трафика. Напълно смислен си е.
отговорСигнализирай
11
Анонимен преди 4 месеца
172
Това трасе го има и преди в бг. Ако некой в Източна Европа иска да стигне до Гърция нема да заонокаля чак през МК. Също и цяла Азия минава през бг и заобикаля МК. Най-краткия път е през бг.
отговорСигнализирай
10
Анонимен преди 4 месеца
91
Трасето Будапеща - Белград - Солун - Пирея е със сериозно финансиране от страна на Китай и е част от тяхна глобална политика. Същото трасе се финансира и от ЕС. Орбан и Вучич натискат за него, съответно на Мицко му е обещана подкрепа от Унгариа за ЕС при такъв приоритет за СМ. Администрацията на Трумп при всяко положение ще натиска за трасето Албания-България, просто за да забави икономическата инвазия на Китай в Централна Европа
отговорСигнализирай
9
Анонимен преди 4 месеца
73
БДЖ било конкуренция! Това виц ли е? Кого заблуждава! Нашето БДЖ е крава от която само сучат пари от години! Там се наливат пари и изчезват безследно! Това го прави ГЕРБ! За каква конкурентна линия говори! По тази линия няма как да се движат високоскоростни влакове! Стойте си спокойно и не го мислете!
отговорСигнализирай
8
Анонимен преди 4 месеца
36
Този вярва ли си? Та нашето БДЖ е по-зле от Африканското! Тук една магистрала нямаме , която да става за нещо, този ни говори за жп транспорт!
отговорСигнализирай
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца
преди 4 месеца