IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Японският еко Nissan Leaf – кола на 2011


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
до Методи
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Вероятно не си разбрал, че става дума за чисто електрически модел, а не за хибрид. КПД при ел.двигателите е много по-голямо от тези с вътрешно горене...
отговор Сигнализирай
12
До Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не, не липсва инфра структурата, поне във Франция. Тя е напълно готова и от 1.01.2011 заработва във всчки градове и селища. В България също са водени преговори с няколко голями вериги бензиностанции, но не знам до къде са стигнали. От 2013 вероятно и Германия ще има пълно покритие със зарядни станции, както във Франция. Проектите са много мощни, струват много пари и няма връщане назад..
отговор Сигнализирай
11
Методи
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
В топлинните двигатели с вътрешно горене КПД на превръщане енергията на бензина в механична е около 18 %, на дизела около 35 %. За получаване на ел. енергия заместваща петролните деривати дали загубите няма да са по-големи? Защото бензин и нафта със средно КПД 25 % - 27 % към механична енергия дали няма да е по-висок, отколкото петрол - топлинна енергия - механична енергия - ел. енергия - механична енергия?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
По принцип е точно така!Липсва само инфраструктурата от зарядни станции, за да започне изместването на петролнозависимите МПС от пазара! Това ще е началото на края на петролната индустрия!Но няма да стане скоро - петролните монополи все още диктуват много неща в политиката!
отговор Сигнализирай
9
до Пав
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Не си се запознал въобще с проектите на тези коли! Точно Нисан и Рено, акумулаторите им се сменят за 1 минута. Всичко е направено автоматично, спираш в пункта за смяна на акумулатор, една механична ръка вади стария, слага нов, а преди това си се чекнал с магнитна карта за смяната. Месечния абонамент е към 80 Евро, вече тече рекламна кампания във Франция.... нали имате интернет, потърсете и се уверете сами. Финансово излиза поне два пъти по-евтино от придвижване с бензинов или дизелов автомобил.
отговор Сигнализирай
8
Пав
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Пак ни заблуждават.... Само гледат как да вземат парите! Какво пречи толкова батериите да се вадят като касети например и да има "Батеро-станции" Сменяш ги с други (Всички да са един стандарт! ) Плащаш си там за тока те зареждат и тези дето си ги оставил ги дават на следващият!
отговор Сигнализирай
7
ala bala
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Karay si golfo i tray.
отговор Сигнализирай
6
HCC
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Nicky St отровите са грандиозни, но когато се дезактивират и неутрализират в промишлени условия, нещата стоят различно. За подробности вижте проекта на Рено, каква инфраструктура е изградило във Франция, като започва и в Германия същото. С тази технология ще изгубим бълването на твърди частици (от дизелите) и др. от деленето на въглеводородите при тривиалните горива...
отговор Сигнализирай
5
даката
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Напълно съм съгласен с номер 2. Този автомобил страда от липсата на визия, прилича на изстрадал изцъклен ***. Нямам идея защо се инвестира в такава визия. Безпорен факт е, че една кола за да ти хване окото трябва да имам някаква агресия в нея, а като прилича на престаряла калинка как ще си я купя, еми няма да си купя, то е ясно.
отговор Сигнализирай
4
Nicky St.
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
kakvo mu e eko-to na tozi avtomobil.... shto za cinizam... akumulatorite izdarzat ot 5 do 8 godini i posle - novi, a cenata im e okolo 30% na nov elektromobil... v sashtotot vreme proizvodstvoto na tezi akumulotori izobshto ne e ekologichno i moze da se spori koe nanasja po golemi vredi , zashtoto otrovite pri akumulatorite sa grandiozni...
отговор Сигнализирай
Новини