IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нашествието на еко колите


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Няма проблем с отопление/охлаждане. Ще се ползват калорифери и климатроници на ток. Около 1 до максимум 2 kW стигат. На фона на примерно 150 kW за електродвигателите, които задвижват колата няма да се усетят.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Много си назад с информацията. Има и то относително евтини батерии. Развитието в тази област е отвъд фантазиите на лаиците. Проблема е, че не бързат да ги пускат, защото не са си изплатили някои "бензинови" технологии още, но сравнително скоро... може би още няколко години.Работя с немци в областа на автомобилната индустрия и имам информация от първа ръка.
отговор Сигнализирай
22
Ме
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Човъркаме един въпрос.. инфо от запознати люде е добро дошло.За "чисти" електромомобили ли иде реч или за хибриди с "по голям дял елктрозадвижване".Ако са "чисти" електромобили, как стои въпроса с отопление/охлаждане?
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
И за газовите бутилки се говореше така.....Технологиите са измислени, тествани и влезли в употреба.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Биогоривата са поредната глупост. За да се произвеждат биогорива, трябва да се засадят милиони декари със селскостопански култури, за което вече е започнало изсичането на горите. Така че повече вредиш на природата, отколкото да помагаш.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
"Вече има много методи за добиване на водород, които не използват петрол и не са скъпи. Не виждам какви проблеми има при използването му за захранване на ел. двигатели в кола"Основния проблем е, че водорода е взривоопасен. Представи си какво ще остане от теб, ако някои леко се бутне във водородната ти кола? А за да направиш сравнително безопасна такава кола, трябва да я бронираш като танк.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Вече има много методи за добиване на водород, които не използват петрол и не са скъпи. Не виждам какви проблеми има при използването му за захранване на ел. двигатели в кола чрез водородни клетки, вече има автомобили, градски автобуси. моторници, дори немска подводница Type 212.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ех, ако можеше, както при шумерите да ни дойдат на гости извънземни и да не покажат най-подходящия вид транспорт и захранването му. Ама нейсе.
отговор Сигнализирай
16
Реалист-еколог
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Единственото реално бъдеще изобщо, са биогоривата. Като се има в предвид че петрол ще има абсолютно и максимум за още 40 години, то няма много други алтернативи. Единственият евентуален допир на "електрото" с реалното бъдеще ще са хибридните автомобили с био горива, но БАТЕРИИТЕ поне близките 100 години ще са си неразумно скъпи, така че освен тролей, травай и влакове нищо МАСОВО електро няма да се появи.
отговор Сигнализирай
15
dan_crv
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
А до N.9 - да, прав си че КПД на ДВГ е 30-40 %, докато на батериите идва близо 100%, но задаваш ли си елементарният въпрос, че в батерията е концентрирана енергия и за да се "напъха" там енергията се използва електрически ток, който идва в болшинството от случаите от производства, където КПД е също 30-40 %. Въпроса е къде се замърсява - дали около завода или в града - иначе е все еднакво количество. Поне така мисля - не съм физик все пак!
отговор Сигнализирай
Новини