IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Едно евро, но ти стигат за цели 100 километра


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
do 4
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
a az si predstawqm mnogo qsno, kak nemskite policaite nabelqzwat turskite tiradjii. Te sa im liubimite. Winagi sa im neizprawni kamionite i towara.
отговор Сигнализирай
21
Владимир
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До ИСТИНАТА. Ей... "Истината" ти случайно да не се казваш Валентин Златев? Не на всеки 4 години а на всеки 8 - 10 години. А през тези години сметнал ли си колко се спестява от масло, антифриз ремонти по двигателя и прочие....
отговор Сигнализирай
20
мислещ
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Това съвсем не означава, че батерията не може да се използва. Новата SCiB батерия на Тошиба, която ще се използва в новото Мицубиши позволява дори 6000 цикъла на зареждане преди капацитетът и' да падне до 80% от първоначалния.Дори и всички автомобили да минат на ток, потреблението няма да се увеличи значително. Всеки може да го сметне за около 10-ина минути преди да пише глупости по форумите.
отговор Сигнализирай
19
мислещ
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Тук са се изказали само "специалисти". На едните им се привиждат само конспирации на петролни шейхове и някакви тайни супер технологии, другите правят някакви недомислени предсказания за това как щяла да скочи цената на тока.Няма такова нещо "живот на батерия". За една батерия са важни броя на зарежданията и разрежданията. С всеки такъв цикъл капацитетът на батерията спада. Най-често след 1500 цикъла на зареждане една модерна Li-ion батерия има около 85% от първоначалния си капацитет.
отговор Сигнализирай
18
Адолф Хитлер
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Уловката е ясна толкова датчици ще има в тия коли, че повече ще си цакате от бензинова резачка.
отговор Сигнализирай
17
До 14
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Шеви Волт в щатите е 32хил. долара. Sorry!Недей да наричаш оловно-киселинния акумулатор, технология от 19-ти век, батерия. GM EV1, Toyota RAV4 EV, Ford Ranger EV, фабричните електрически Citroën Berlingo(AX, Saxo) électrique / Peugeot Partner (и 106) électrique и сега, до ден днешен, в момента се търкалят по улиците в USA и Европа. Имам едно Sony Z7, 2001-ва държеше пряко сили 5 дни, сега 3-4. С литиево-полимерна батерия на 10години. Пак ти казвам Шеви Волт е с 8 години гаранция на батерията!!!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 37 Не харесвам 0
Има много технологии, които биха подобрили рязко живота на хората, но не се вкарват в производство, защото са икономически неефективни. От гледна точка, на производителя, не е от гледна точка на потребителя. В крайна сметка, всички технологични корпорации работят за пари, не за да докарват удобство на крайния клиент. Сбъркана система, ама какво да правиш.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
1 ewro - 100 km. 2 ewro - 200 km ai ai ai, a kolko 4asa se 4aka, dokato bateriata se napylni?
отговор Сигнализирай
14
до 11
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 13
Пълни глупости си написал. И в момента, В СВЕТА НЯМА НИТО ЕДИН вид батерия с живот над 5 години!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Новини