IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ето го! Първият автомобил от завода в Ловеч е готов


Обратно в новината

Коментари Коментари

109
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Браво на Гришата и на Цар Киро.
отговор Сигнализирай
108
мм-до 81
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Нещо не си разбрал - съществуващите инвеститори се изнасят от БГ масово, нови не идват. Логично е, заради мутренското управление. Ловеч е далавера на Гр.Ганчев. В България при това управление прогресират само няколко олигарха и монополи (тея дето са на тенис и мачле с мутрата, от приятелския му кръг). ВСИЧКИ държ.поръчки се печелят от 30-40 фирми, които са новия обръч от фирми. Малкия и среден бизнес се затриват ежедневно - на мутрите не им трябват независими,мислещи хора.Това е разликата.
отговор Сигнализирай
107
Червен БСП/ар
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
НИЕ ЗАВОДИ НЕ ЯДЕМ
отговор Сигнализирай
106
Manager
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Една добра и една лоша новина.Добрата е че и в България има производство на леки автомобили ,та било и китайски.Всяка една инициатива е добре дошла.Лошата е ,че този проект е поредния неуспех.Спомням си за проектите Ровър и Намко.Купихме всичко-необходимо/от лицензната документация,инструментално и нестандартно обурудване,поточни линии ,обучение в Форд и Ровър и пробни серии представени на Пловд.панаири едно нищо като това в Ловеч.Стари модели и липса на пазариТа мисля си на кого е потребно ?
отговор Сигнализирай
105
mr_cec
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
мога и аз да кажа - БРАВО!
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
ГРОБ НИЩО не е строил!!!!!Парите са на китайците(частни инвеститори) а Гришa Ганчев е лицето на тези китайци в Бг.Хайде стига с тази гьобелсова пропаганда!
отговор Сигнализирай
103
до агент Сава
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Прав си , ще нижем тютюн още 500 години , ще караме само трактор Кировец , Москвич и Жагула . Ех какво бъдеще ....
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Подобен тип новини могат само да ме радват! Браво!
отговор Сигнализирай
101
lowforce
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Много от пишещите тук не разбират, че това е поредната далаверката на гришата, никой не го еня за 300-те нови работни места, нито пък за качеството на хуувърите. Китайските коли са абсолютен ***.Сигурността е само едно от нещата, но вижте краш теста на една масова кола (Голф 2, представен 1983-та), и този на мейд ин ловеч, излиза, голфа е гробница, това е ясно, но китайчетето се представя по зле... това 2012-та.
отговор Сигнализирай
100
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
95, в момента са 200-300, но при капацитет от 50 000 коли годишно ще станат 2000, освен това непряко завода ще дава работа на още 5-6000 души. Да не говорим, че ако Great Wall пробие в Европа капацитетът на завода може да се вдигне на 200-300 000 коли годишно.
отговор Сигнализирай
Новини