IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Готвят два нови модела на Great Wall за 2012 година


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
23
Справедлив
преди 13 години
Харесвам 79 Не харесвам 2
Гришата може да е мутроген, но е един от малцината ,ако не е единствен, който задвижи някакво производство в това подобие на държава.Дано имат голям успех тези автомобили, ще е от полза и за региона там.
отговор Сигнализирай
22
gogo
преди 13 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
Uspeh na novoto nachinanie... !
отговор Сигнализирай
21
Morwel
преди 13 години
Харесвам 59 Не харесвам 2
А и не забравяйте, че всяко производство на нови автомобили в България (още повече ако са качествени и не много скъпи) ще се отрази доста негативно на раздутия бизнес със стари автомобили, а там са замесени доста от "нашите хора"
отговор Сигнализирай
20
Morwel
преди 13 години
Харесвам 43 Не харесвам 1
Българинът не работи добре само, когато вижда, че шефовете му го цакат. Когато виждаш, че и да се скатаваш и да не се скатаваш пак ще вземеш същите пари в края на месеца е нормално да не си сред най-работливите. Но когато знае, че всяка грешка рефлектира върху него и всеки успех му носи бонус, българинът е машина. Китайците са събрали млад екип (поне за сега) и ако наистина им плащат колкото трябва няма да имат спиране.
отговор Сигнализирай
19
Morwel
преди 13 години
Харесвам 41 Не харесвам 0
Отделно, китайците са се подготвили сериозно. Не си мислете, че до вчера са произвеждали фибички по 5 стотинки и днес хайде-хоп и кола за 8000 евро. Те са решили сериозно на давлязат на европейския пазар, а това става с качество. Не им е целта да продадат 10 коли на български балъци и да изчезнат - каква е идеята на Гриша Ганчев, вече не мога да кажа. Ако поддържат качество ще успеят, ако не... Отделно, какви са тези приказки, че българинът не работи добре??...
отговор Сигнализирай
18
Morwel
преди 13 години
Харесвам 59 Не харесвам 2
За сведение на хейтърите: Шеф на производството в завода в Ловеч е шотландец, който 25 години е бил шеф на завода на Нисан в Южна Африка т.е. той е свалил маймунките от дърветата и ги е научил да произвеждат коли. Та този човек хвали много българските работници, защото се стараят много и още първите пробни коли, сглобени тук са били почти перфектни. Поточната им линия е Toyota, както и системата за контрол на качеството. Никой няма да остави бай Иван да не затегне 2 гайки и да падне двигателят.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 55 Не харесвам 3
Голям майтап са някои. Стоката още не е на пазара обаче те включват лайнометите.Много простотия броди по света.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
По коментарите за Ладата и тази кола взех да се замислям, да не би да живея в Монако ?Всички са толкова заможни и само скъпи коли карат......
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
А бе я кажете колко харчат, не ме занимавайте с някакви измислени сертификати.
отговор Сигнализирай
Новини