IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Възраждат българското Renault


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
бай ви кольо
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Страхотна кола беше за 2-*** души и кучето отзад. Купих си втора ръка през 1976г. за 8500 тогаващни лева и я карах до 2005г. над 300 00 км. Подменена спирачна система веднъж, три пъти съединител комплект, дреболии и консумативи. Пребоядисах я през 2000 г. катастрофираха в мен през 2005г.
отговор Сигнализирай
17
Paco
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
...иконичното...???
отговор Сигнализирай
16
Фердинанд Порше
преди 12 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Само дето няма никаква истина в това, че възраждат "българското" Рено. Може да възродят само спортното Рено, но то ще си е само френско и няма да има нищо общо с България и производството на автомобили у нас. Статията е като арменския виц за Гарабед, дето спечелил мерцедес. Ама не било Мерцедес, ами колело, и не го бил спечелил, ами му го били откраднали. Заглавието няма нищо общо със съдържанието.
отговор Сигнализирай
15
СН
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
На времето през 90те в Сливен имаше една такава. Караше я Бочката (Петър Бочков). Същата синя на цвят. От където и да минеше с нея събираше погледите. После нещо се изгуби тая кола...
отговор Сигнализирай
14
Оги до 16
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
В заводите на Ауто Юнион(Ауди) се е правел и Вартбург!Социализъма ги е пратил в десета глуха.Смятай 1937г са имали състезателен автомобил с 16 цилиндров мотор и е развивал 407км/ч!И изведнъж Вартбург хахахахаа
отговор Сигнализирай
13
do ЧЛЕН
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Добавка към 13:По същия начин другарю Член,подобни на теб членове в ГДР направиха от ХОРХ и АУДИ величието на социалистическото автомобилостроене-ТРАБАНТ.Като Член още ли не си разбрал,че именно заради "социалистическата икономика"социализЪма за обща радост се срина.Съвсем сам.И още поради една причина-спомняш ли си ,че тоалтната хартия беше дефицитна стока в плановата икономика?Причината-програмирана била на глава от населението ,обаче задниците се оказали повече.И Членовете също.
отговор Сигнализирай
12
едно време...
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Само една малка поправка бих направил - произведените коли от модела Булгаррено алпин в България са били малко повече от 200 тъй като за да бъде хомологиран като състезателен автомобил от определена група се изисква минимален брой произведени бройки.(Всъщност те само бяха сглобявани в БГ,а частите бяха внасяни дирецтно от Франция) Доста от нашите състезатели по автомобилизъм през 70те бяха с тази кола. За времето си в нашите условия това бе революционен автомобил.
отговор Сигнализирай
11
сашо
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
до 13, пич мислех да взема отношение по въпроса,но си го написал много ,много ТОЧНО,всичко хубаво ти желая.
отговор Сигнализирай
10
Нема нужда, член...
преди 12 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Скъпи Член, само искам да ти обЯсня, тъй като може би не знаеш, че точно *** социалистическа икономическа мисъл прави от Фабриката за самолети в Ловеч една сглобячница за Москвичи, за да се качим малко по-късно директно на Кайени. А що се отнася до сегашния завод, който се стартира, нещата са аналогични - все пак Гришата е продукт на баба ти Нора Ананиева (сиреч ДС-продукт), а не на ГЕРБ, ЕМБЛЕМА или който и да бил друг играч в последните 20 години...
отговор Сигнализирай
9
Badi
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Za6to ne opitat reno da napravqt otnovo sportva kola spokoino mogat da pusant model konkurent na Porsche Boxer/Cayman v momenta Peugeot imat konkurent na Audi TT koito se prodava dobre.
отговор Сигнализирай
Новини