IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Snimka Start.bg Posoka Boec
BGONAIR Live

Официално: След 16 години България отново произвежда коли


Обратно в новината

Коментари Коментари

222
до 264
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В Белгия караш кола от 1993 година? Да не си клошар?
отговор Сигнализирай
221
до 243 др Хаус
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
грешиш много ,има я ,произведена е 1993 година . мотора е 2.0 чист дизел ,двувратка .на 283000 км е . не ти говоря че е по добра от новата кола на дали ще изкара и една трета от тия километри които е изкарала моята тоойотка . пък и си я карам в Белгия не съм казал че я карам в България .
отговор Сигнализирай
220
Сокол
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Честито на Ловеч! А оня долен комунист, който изгони ROVER от Варна и България през 95-а, Румен Гечев, защо още не е в затвора, да попитам аз? И къде се крие въобще тази мишка, изгуби ми се напоследък?
отговор Сигнализирай
219
брех че големи
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Абе тоя Боко много голям гръб има,скрил е колата,нали уж цялата дъндъния е за колата,а то пак Боко-тиквата отпред...И какво се надъхахте тука,че тези коли са много хубави...За 15 бона очаквам на 5-тат година колата да е разскърцана и пълен дроб..Какво като има гаранция,голям кеф ли ще ви е да висите постоянно в гаранциония сервиз и да си губите времето с някво китайско евтино ***...По добре една Хонда-стара истинска японска,по добре една немска кола пак стара,ама такова чучуло никога....
отговор Сигнализирай
218
Венелин
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
С малката разлика, че румънчето слага френски двигател и части, а българчето китайски...
отговор Сигнализирай
217
Drakula72
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Изказването ти според мен е много плитко. Защо мислиш, че тези автомобили не заслужават да се карат чисто нови? Та те предлагат 5 години гаранция и за парите са си една атрактивна сделка. За едно съм съгласен с теб и то е, че тези автомобили ще са едни от най-предпочитаните служебни у нас и ще се взимат за работни. Това естествено не пречи и на обикновените хора да си закупят такъв. Въобще не са такива *** каквито ги изкарваш, защото съм сигурен, че дори не си се качвал в тях.
отговор Сигнализирай
216
хах
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
Честно казано тези китайско-български *** бих си ги взел за втора кола - евтина е и няма да я пазя много много. За работа е идеална. Така, че все пак е възможно и да имат бъдеще...особено след като бакшишите им станат редовни клиенти :)
отговор Сигнализирай
215
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Обяснете на Борисов Историята със завода на Nokia в Румъния. Внасяха части и само събираха телефоните за да избегнат митата. Разликата се прибираше като печалба и стоките пак се продаваха на УЛТРА ВИСОКИ цени несъответстващи на качеството. Завода фалира.Това го чака и "боса на сокчетата" с тази инвестиция. Ха на бас за колко години ще фалира щом се опитва да продава стоката си на цените на Шкода и Дачия :) Само ще създаде проблеми на държавата с европейските институции.
отговор Сигнализирай
214
Tiago
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Идеална възможност за много млади българчета да се реализират в собствената си страна, вместо да бягат в чужбина и да търсят там хляба си. Такива инвеститори трябват на България, за да тръгне икономиката ни нагоре.
отговор Сигнализирай
213
Mihail_Kasabov
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Аз също подходих много скептично в началото, но наскоро видях и 3-те автомобила. Качеството им беше добро за парите, за които се предлагат и с всеки изминал ден се чудя дали да не си взема и аз един такъв за служебна кола. Втора ръка автомобил вече не е толкова голям вариант за мен, а предпочитам гаранцията от 5 години, защото този автомобил ще го взема за работа.
отговор Сигнализирай
Новини