IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

И BMW пожела Saab


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
BBB
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Сааб фалираха, защото им бяха не реални цените. Не може кола с такова качество, вътре в купето да изглежда като трактор, не става вече или се приспособяваш, или умираш. Иначе са доста издръжливи на БГ пътищата, ама няма как да купиш кола, която чисто нова да струва 80 000 лв и да получиш само това. Поглднете за тези пари, какви лексуси, инфинита, поршета може да се купи, които са класи над сааба.
отговор Сигнализирай
11
до Хм 3
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
"защото шведа иска да взима 5-6 хиляди евра заплата"Едва ли е това. Баварецът взима и повече заплата. Просто Сааб изостана и технологично и като визия и остана с тесен кръг фенове - така не може да се оцелее в 21 век!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
"една кола в три размера" - хаха нааай-точното определение за БМВ.
отговор Сигнализирай
9
фен на СААБ
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Самият аз когато живях в Швеция карах СААБ ( 9-5 АЕРО лимит 300 червено комби ) и мога да кажа само едно ... това е най-близката кола по управление до БМВ ( сега карам Е92 330 бензин ) . Затова лично мое мнение е че с този ход БМВ ще направи добро попадение . По принцип СААБ имат доста добра развита ТУРБО техмология , БМВ доста добро качество на детайлите . Така че ....чакам с нетърпение да видя какво ще се получи :)
отговор Сигнализирай
8
.
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
само 1-2 милиона долара за завод ли ? грешка ли е това ? то в драгалевци една съборетина струва повече....
отговор Сигнализирай
7
до 6
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Не са стигали до GM. просто те ги купиха за да си разчистат конкуренцията, ако не знаеш през 89 г. GM придобиват първоначално контролния пакет, а през 2000 г. цялата компания и след това започва разтурането.Сега БМВ ще експериментират :))) което означава, че след дизеловия аероплан ще видим и СААБ с танцуваща задница :)))
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
А защо се стигна дотам, че сЛааб да стига до GM??? Щото им куца управлението на шведите.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
СААБ фалираха зашото бяха управлявани от GM, а те по аналогия с другите сегменти на пазара, решиха да намаляват производствените разходи за да снижат с 10-ина % цените и така взеха малоумното решение, да слагат дизелови мотори от опел на аероплана :))) *** идея, феновете на марката като цяло предпочитат да си карат стария истински СААБ отколкото да яздат някоя нещастана дизеларка на GM с надпис АЕРО :)
отговор Сигнализирай
4
Хм
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 42
добре де - вместо само да ми слагате минуси - изкаже и вие мнение...
отговор Сигнализирай
3
Хм
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 48
китайци, турци и тъмнокафяви напират да купят емблематична, но фалирала, европейска марка автомобили... мдааа... нещата не вървят добре за бялата раса...супер коли, но фалираха - защо? защото шведа иска да взима 5-6 хиляди евра заплата.. и понеже не може да ги изкара с такива мизерни продажби заради високите цени на колите - фалира, вместо да намали цени и заплати... европейците сами си копаеме гробовете...
отговор Сигнализирай
Новини