IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Хибридът на Yaris харчи 3,5 л/100 км


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
пия газ
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
И най-големия *** в България не би дал ако има 30 000 лв за тая бубулечка.
отговор Сигнализирай
39
До 43
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Какви резервни електомотори, бе мен.На Тойота хибридите са ултра-здрави и имат по-голяма гаранция от всеки пасат на пътя. Парата няма да ти стигне да си ремонтираш Фолксвагена, Тойота просто не се чупи,а хибридите още по-малко :)
отговор Сигнализирай
38
До 41
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
реалисти сме- този Ярис хибрид струва 30 000 лева и харчи СРЕДНО 3.5/100! , при това е 100 коня, не е утрепано тракащо Пежо 207 със 70 коня,което харчи повече и замърсява! Нито пък е Клио за 5000 лева по-евтино с базово оборудване. Този Ярис хибрид е пълен автоматик и с LED светлини и много добро оборудване. Дума да не става да го сравняваш с допотопни пежа и рена.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Точно като говориш за Фолксваген не трябва да хвалиш надеждността. Точно хибридите на Тойота са най-здравите коли. И имат голяма гаранция. Твоят Пасат каква гаранция има, че не го виждам сред първите по здравина в германските технически прегледи! А колко ти струват дюзите и разхода с повредени дюзи не се ли увеличаваше,а колко ти струва турбото? Именно пък хибридите на Тойота са ултра-здрави.Чел съм ,че 500 000км. изкарват поне батериите,ако са ти малко,купи си Корола :))
отговор Сигнализирай
36
Робин Худ
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Хирбида е стъпалото през което трябва да се мине до автомобил със задвижване без петролДизела е изчерпан, както и безнина като технологииИнтересното е че европа разви дизела, а япония заряза дизела и се насочи към хибрида с бензин..и докато дизела "застина" на hdi и дюза/помпа то японците вадят все по-добри резултати и модели при хибридите..аз залагам на японците, защото те овладяват това "междинно стъпало" и ще отскочат много по-лесно на следващото, именно изцяло независим от петрол автомоб
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Грамотност,щграмотност.Пак сте пуснали Синсити да пише статии.Не разбрахте ли, че журналистиката се учи в СУ а не в чалготеките.Алкохола не учи на миъл и правопис."пълнохибриден автомобил" - какво е полухибриден?"Хибридът на Yaris" - Ярис нямат хибрид.Тойота имат хибрид с името Ярис."автопроизводител - Hybrid Synergy Drive" - Hybrid Synergy Drive е технология на Тойота а не автопроизводител.Освен това 3.5/100 харчат и Приусите 3-то поколение.Да живее алкохола, да живее АЗИС. Долу грамотнстта
отговор Сигнализирай
34
хибрид ли- не,мерси!
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 15
Стига с тези хибриди, бе хора !Бъдете реалисти ! Ще минат поне 10 години докато те - хибридите станат масовите автомобили, но дори и тогава пак ще са си скъпи...Аз карам Пежо 207 - 1,6HDI и разхода му е между 4,5 и 5,8 според зависи от карането.Сужебната ми кола е Клио 1,4 дизел и ако вярвам на дисплея, разхода му е 4,1.И двете коли са си с нормалните екстри и са с цена до 25 000. Не са суперсложни като хибрида и са относително лесни за поддръжка. 'Еколозите' може да започнат с минусите.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Toyota Auris 1.8 Hybrid razhod na gorivo gradski 4/100km. izvyngradski 4/100km. smesen 4/100km.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
1.6 HDI Peugeot 5,2 3,6 4.2 razhod na gorivo 110 hp.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Долу говоря за най-евтиното дизелово Клио е 25000лв. само че е само 65 коня Клиото...
отговор Сигнализирай