IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Така се прави кола българско производство


Обратно в новината

Коментари Коментари

61
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Народна Милиция, скрий се! Гриша Ганчев ли е инвеститор 1-ви клас? *** май си ти.
отговор Сигнализирай
60
Здравко
преди 12 години
Харесвам 42 Не харесвам 4
Аз ще рискувам с едно такова китайче. Разходите по експлоатация са ниски. Екстрите ме устройват. Данъка нисък, и гаранцията е добре. Като купуваш кола, не я гледаш само колко струва като цена а и като разходи.Ще видим дали си е струвало парите. Изглежда ми читаво, а и без това след 4-5 години пак ще сменя колата, за това не ми пречи да я пробвам.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 21
Не знам коя част от българите ще купуват Великия Дувар, тези които имат пари никога няма да купят такава кола, тези които нямат пак ще купуват таралясници за 2-3 хиляди, останалите няма да купуват това китайско недоразумение защото за същите пари ще си купят престижна марка на няколко години. Отсега мога да прогнозирам, че инвестицията на Ганчев е силно губеща.
отговор Сигнализирай
58
Хм
преди 12 години
Харесвам 31 Не харесвам 3
Пред нашия офис спира едно грейт уолче - оранжево и чисто ново със смолянска регистрация. Чудно е просто - модерен нов дизайн, двигателя въобще не се чува. Направо ме е яд, че нямам 16 бона за чисто нова кола - директно бих ги изсипал в Ловеч! Ей така да си вземеш нова кола, вътре да е с найлоните...
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Няма какво да ги мислите. Китайчетата са си направили проучването и са решили, че ще има далавера. Вече 300 коли от тази марка са продадени в БГ, но мисля , че се целят не толкова в българския пазар.
отговор Сигнализирай
56
tati
преди 12 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Още във далечните стари времена чичо ФОРД е казал НАЙ ДОБРАТА КОЛА Е НОВАТА КОЛА няма значение марката.
отговор Сигнализирай
55
Бобий
преди 12 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Хубаво е че, най- после има един истински завод, който да дава работа на хората. Ще има и пазар за колите, при това добър. В държава, в която чалгата и френските коли са на почит, а ФолЦваген се счита за луксозен автомобил, няма начин евтините подобия на коли да не пожънат грандиозен успех.
отговор Сигнализирай
54
НМ(народна милиция)
преди 12 години
Харесвам 25 Не харесвам 5
Наистина съществуваме в олигофрения.Не стига,че някой има смелостта да инвестира в сърцето на корупцията,създава работни места,по някакъв начин някой чува за България,продава сравнително евтин продукт но и почти всички плюят по това начинание.Който желае да си купи Ауди,Москвич или Нисан (не дай боже) но да се радваме все пак,че правим нещо.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 25
Предпочитам да си купя Лада Гранта (тези които се подиграват на името трябва да знаят, че Granta се чете Гранда), отколкото тези *** тук по 30 000 лв.А Ладата е и по-евтина 10 000 лв.
отговор Сигнализирай
52
Nemeca
преди 12 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
До 61Проблема е, чче българина се съгласява да работи за жълти стотинки и затова и китайски автомобил не може да си купи. Иначе 6000 евро си е супер ниска цена за автомобил. Но за жалост както вччера се писа, дори и *** в Китай вече вземат по високи заплати от българите.
отговор Сигнализирай
Новини