IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

АвтоВАЗ най-после пусна модел с автоматични скорости


Обратно в новината

Коментари Коментари

70
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Дядо ми имал DKW, което не харчело нито бензин, нито дизелово гориво. Нито капка, защото било с газ-генератор - слагаш в него дърва, счупени щайги и каквото намериш и то върви! Немска работа! Абе, какво ме интересува кой какво кара! Стига масали! Тук сме се събрали да се изповядаме кой колко мрази всичко руско, пък даже то да е френско. Плащат само на трима, не е честно! Тук е запазена територия за хейтъри. Безмозъчни, но седят пред компа и дебнат...
отговор Сигнализирай
69
ВАЗсервиз
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
Руска кола се ремонтира в дърводелски цех, не в сервиз. Инструментите са чук, трион и тесла ! ха ха ха!
отговор Сигнализирай
68
Joro
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Imam sitroen c5 na 8godini e trebva da vi kaza napravo e varxa samo mu smenjam maslo ,filtri i ni6to drugo fantazija e
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
На всички правителствени коли в Русия слагат автоматични скоростни кутии,друг е въпроса имаше ли смисъл на обикновена кола да слагаш такава .......такава глезотия струва много пари и ремонтите по нея са много солени ,нали патя сега от един такъв дръгел на 10 години с такава кутия....но нали е Мерцедес....
отговор Сигнализирай
66
шофьор
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Хората слагат автоматични скоростни кутии вече повече от 40 години,а братушките се сили да откриват топлата вода:)))))
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
продължение от 99:един приятел си взе Ауди А4, '99 г. И той като мен, влезе и смени доста неща в сервиза. Натам обаче историята е съвсем различна: скоростна кутия, проблеми със серво, горна маслена помпа, гарнитура. Колата му е в пъти по-хубава от моята, но изкара в пъти повече време в сервиз от моята. Е да, нямам АБС, но и не карам като откачен, за да ми трябва. Един приятел пък с Алфа 156, направо се разби да прави неща по трошляка (произв. 2003 г.).
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Карам едно Ауди 80Б4 с карбурабор. Нищо особено на пръв поглед. След като го взех, в сервиза смениха неща за към 2000 лв. по движението и от тогава по колата не е правено нищо. На година правя по към 15 000 км. Това е 4-та година, в която все още не е сменено нищо, а колата се държи повече от добре. С газова уредба Ловато, разход 10 л./100 км.За сведение 1 шарнирен болт ми струва по-евтино, от колкото същият за Опел (от същата година).
отговор Сигнализирай
63
self-made man
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Един автомобил на 12-13г. / VW, например / с двигател 1.9 ТДИ, турбина без променлива геометрия и електромеханични дюзи на БОШ не е по-добър от новите автомбили, а е много по-добър. Вечен мотор, уникално здрава турбина, най-здравите дюзи, липса на ДПФ филтър, липса на ел. модули. С новата кола - турбо с променлива геометрия, пиезо-кристални дюзи, ДПФ филтър / 3000 лв. цена / след 200.000 километра ще визиш нон стоп в сервиза. Това е истината, за съжаление.
отговор Сигнализирай
62
до 80
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
"Тъжно но факт една 1992(нова) е пъти по-добра от една кола модел 2012. " Вярваш ли в тези простотии, които си написал?!?! Един автомобил от 2012 е 10 пъти по-сигурен и стабилен в сравнения с подобен от преди 20 години. Това като глупостите на един приятел, има VW Jetta на 25 години, твърди, че пластмасата била по-хубава от тази на нова Jetta от 2012. Смях :-) :-) :-)
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
надали, по цял свят карат в такива тежки атмосферни условия като в Русия..
отговор Сигнализирай
Новини