IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Изпратиха Lada 2107 в историята


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 13
В 21 век, в 2012 година, все още има хора, които защитават автомобил, изостанал с 40 години от съвремието си! Да, през 1980 година е бил хубав автомобил, но в момента е една антика и нищи повече. P.S. Карам Ауди А4 от 2004 година.
отговор Сигнализирай
29
до 27
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 11
Опел имат загуби, Сони имат загуби, Нокия имат загуби...Това е нормално в един постоянно развиващ се бизнес! С тази разлика, че гореспоменатите компании са дали и ще продължават да дават основен принос в развитието на тяхната индустрия, а Лада стана марка, защото открадна един ФИАТ и му сложи името Жигули...
отговор Сигнализирай
28
Митку
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
Абе я всички, които плюете по Лада, пишете най- отдолу в коментарите си, какви коли притежавате в момента- марка, модел, год. на производство, кубатура и конски сили. Нека да видим до каква степен в реалния живот сте се отдалечили от концепцията на така омразната ви Лада и дали изобщо сте се доближили до истинските автомобили.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 24
Караш Лада от 30 години и никога не те е оставяла на пътя?!?! Обади се на тези от Ижевският завод, случил си на единственият екземпляр от 17 милиона бройки, който никога не се е чупил. Руски автомобил и здравина...Спал си на течение!
отговор Сигнализирай
26
qq
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
В цял свят? По-точно в страните от третия свят и бившия (настоящ) комунистически блок.
отговор Сигнализирай
25
До 13
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Драги Опел, за едно изделие (кола, самолет, кибрит, презерватив и т.н.) най-важното е да се продава. Ти направи ли си справка, колко милиарда (!) загуби Опел само миналата година? И аз предпочитам опела пред ладичката, но има и други, обективни неща. Колкото до ръждата, не знам. Много ми е криво, че не съм виждал любимото ми "самурай"-че без ръжда.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
30 години продажби...В Източният блок, а след 1989 година в Африка...Не познавам нито един човек, закупил си ЛАДА 2107 след 1989 година в България...Напротив, повечето бързо я замениха с Опел Кадети, Голф 2ки, Фиат Темпри и т.н...
отговор Сигнализирай
23
До 20
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Не разбрах само как може да сравниш Астра, Зафира и Инсигния Опел по цена с Лада 2107?А и все пак фактите говорят Лада 2107 се продава 30 години в цял свят без да са направени каквито и да било изменения като изключим последните модели с моноинжекции на Бош за да покрият стандарта евро 3 със същия стар двигател 1600 сс.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 11
Я по кротко бе дрисльовци, вече 30 години я карам тази Лада 07 и никига не ме е оставялана пътя, освен тов тя беше и по джоба на обикновения човек. Тя струваше толкова, като чипа нова, колкото сруват сега, западните таратайки, продавани в България, като "втора ръка", така че по кротко с русофобските изцепки!
отговор Сигнализирай
21
Трабахо
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
до 20Като гледам Опелите, които сега са на по 8-12 години, поне половината имат видима ръжда, което означава, че реално положението е доста по- лошо. Вярно е, че има подобрение- преди изгниваха целите за 8-10 години, а сега за 15 :-) Що се отнася до Астра и Зафира, това са трагични подобия на автомобили. За Инсиния мога да кажа само, че поне външния вид са го докарали най- накрая, но като автомобил не знам какво представлява.
отговор Сигнализирай
Новини